Sejur castigat prin concurs

11:22:00
     Lucrez intr-o sala in care se afla aproximativ douazeci de birouri, deci nu duc lipsa de colegi si socializare la locul de munca. In ultima perioada s-a tot vorbit despre idei de vacanta si tot auzeam vorbe despre cat de tare ar fi sa mergem la ''Nisipurile de aur'' din Bulgaria. Costul era putin peste ceea ce imi permiteam eu, dar totusi, ma intrebam ce este atat de special la acel loc.
     Dupa mai bine de doua saptamani cand tot despre acest subiect se vorbea, in cadrul companiei s-a realizat un concurs care avea ca premiu doua locuri la nisipurile de aur Bulgaria cu avionul, toate costurile fiind suportate de firma. Asta insemna ca in urmatoarele 14 zile sa reusesc sa fac over-target si sa muncesc asa cum nu am mai muncit niciodata.
     Imi doream sa merg in vacanta, mai ales gratis, dar si competitia isi doreste acelasi lucru si nu ne raportam la o persoana sau doua ci la douazeci.
In urmatoarele zile am putut observa cum atmosfera se schimbase in birou, era destul de liniste.       Nimeni nu mai coopera cu nimeni, toti isi doreau aceasta vacanta si puteam observa sudoarea pe fruntile unora. Trebuia sa scoatem cantitate intr-un timp destul de scurt.
      Zilele tot treceau si incet, incet, ne apropiam de ziua in care se anunta castigatorul. Devenisem cu totii agitati si nerabdatori sa aflam cine va castiga.

    A 15-a zi!

    Totul se incheiase in ziua din urma la ora 17:59. Acela a fost ultimul minut in care ai putut da ''Finalizeaza'' la toata munca ta. Asteptam de mai bine de o ora sa vina directorul si sa anunte castigatorul. Eram tare nerabdator si bateam cu piciorul in podea. Stiu ca dureaza sa scoti un raport de activitate pe fiecare user, dar totusi, cat dureaza?
Ora 11 iar directorul intra pe usa. Se asterne linistea in timp ce acesta isi regleaza vocea si incepe sa vorbeasca: ''Va multumesc tuturor pentru participare si implicarea de care ati dat dovada, insa, din pacate, un singur castigator poate exista si acela este....", a fost un moment de suspans si liniste totata, in timp ce am inghitit in sec. Dupa cateva secunde imi aud numele. Eu am castigat?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.