Jocuri si gaming pe timp de pandemie

A trecut mai mult de o luna de cand ma aflu in izolare si faptul ca nu pot sta afara, ca nu ma pot plimba, ca nu pot iesi in oras m-a facut sa ma reorientez catre altceva pentru a trece timpul mai rapid.

Cand eram mai mic, mai exact, pe vremea cand eram adolescent in clasele liceale eram pasionat de gaming. Imi petreceam foarte mult timp din timpul meu liber jucandu-ma diverse jocuri impreuna cu alti prieteni, si ei la fel de pasionati ca si mine de gaming.

Pana la urma este o activitate recreativa, care te tine captivat, entuziasmat si este o activitate pe care o poti face indiferent de vremea de afara.

Dupa ce am terminat liceul am pus pauza acestei pasiuni deoarece jobul si facultatea imi ocupau tot timpul si cativa ani nu am mai facut nimic cu aceasta pasiune. Asta pana...azi.

Acest magazin online de jocuri si gaming m-a ajutat in aceasta perioada sa imi cumpar o consola si cateva jocuri de care sa ma bucur in aceasta perioada cat si dupa ce va trece aceasta stare de urgenta.

I-am descoperit prin intermediul unei retele de socializare, mai exact la acest link: https://www.facebook.com/negociat. Au o gama variata de produse pe site care sigur o sa va intereseze, nu doar jocuri si elemente de gaming.

Imi plac jocurile de tip shooter, ma tin captiv ore intregi in fata ecranului si nu imi dau seama cat de rapid trece timpul. Daca sunt jucate la mod multiplayer, atunci este perfect si am mai gasit cateva persoane in online pasionati de aceleasi jocuri ca si mine.

Zilele in izolare decurg altfel acum decat privind la tv. Mai ales ca achizitia de consola a venit si cu un scaun de gaming, pentru a sta confortabil in timp ce ma joc. In unele zile, se alatura si iubita mea fiindca si ea este pasionata de gaming ca si mine, doar ca ea lucreaza in perioada aceasta si nu dispune de atat de mult timp liber ca si mine. Cu toate astea, am cumparat un joystick suplimentar la consola pentru momentele in care jucam impreuna diverse jocuri.

Magazinul online de unde am realizat aceste achizitii poate fi contactat 24/7 prin urmatorul formular de contact: https://www.negociat.ro/contact-us/. Comenzile se livreaza foarte rapid. In mai putin de 48 de ore de la plasarea comenzii, curierul se afla la usa mea cu coletul.

Poate unii vor spune ca varsta de 26 de ani nu este ideala pentru gaming, dar nu exista tanar si batran pentru aceasta pasiune si modalitate de relaxare. Cand iti gasesti si partenera de cuplu care are aproape aceleasi pasiuni ca si tine, atunci este ideal fiindca puteti face foarte multe lucruri impreuna.

Mai nou, am descoperit ca se pot face o multime de lucruri, chiar daca stam inchisi in case, pana la urma este vorba doar de adaptare si de a gasi noi solutii pentru a petrece timpul.

Tu esti pasionat de gaming? Cum te relaxezi in aceasta perioada in care suntem cu totii blocati in case?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.