Concediu in Bulgaria: traditie sau moft?

11:36:00
     An de an romanii se imbulzesc sa-si petreaca concediul la mare, doar ca, in ultimii ani, marea majoritate prefera sa paraseasca granitele tarii si sa poposeasca peste hotare. Acest lucru se datoreaza pretului mai scazut si a conditiilor mai bune pentru desfasurarea concediului. Majoritatea celor care si-au petrecut concediul in alte state, au putut observa faptul ca plajele sunt mai curate si exista mai mult spatiu pentru cei care doresc sa se bronzeze.
     Un concediu in Bulgaria reprezinta cea mai utila alternativa in comparatie cu o vacanta la mare, in Romania, iar asta datorita drumului destul de scurt de parcurs pana acolo si a pretului ceva mai mic. Am prieteni, rude, colegi de munca si cunostinte care, anual, merg si se intorc bronzati cu ''bronz de Bulgaria''.
    Anul acesta am decis sa merg si eu cu ei. Pana acum, eram turistul patriot, care vizita doar locurile din tara sa natala, dar am decis ca este nevoie de o schimbare si ca trebuie incercat si altceva in materie de concediu.
     Tot drumul si efortul a meritat, o spun mai ales acum, la cateva zile dupa ce m-am intors din concediu. Oamenii sunt altfel: sunt mai calmi, mai rabdatori, exista un respect reciproc pe plaja fata de colegul de sezlong; apa este foarte curata cat si despre plaja pot spune acelasi lucru.
Ne-am cazat la un hotel cu 4 stele cu banii pe care i-as plati la un hotel cu 3 stele in Romania. Servirea a fost impecabila, facandu-ne sa ne dorim sa revenim in acelasi loc an de an, lasand sa se creeze o traditie a concediului de vara petrecut in Bulgaria.

     Desi mai este putin si intram in luna septembrie, vremea tine cu noi pentru un concediu prelungit bine meritat. In acest caz, este momentul sa iti pregatesti lucrurile si sa pasesti pe nisipul cald.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.