Ce obiecte de birotica ai pe biroul de lucru?

Cred ca ne imaginam sau stim cu totii cum trebuie sa arate biroul nostru de lucru. Acesta reprezinta spatiul in care pierdem zilnic opt ore (sau cum le place managerilor sa spuna: ''construim opt ore pe zi''), unde trebuie sa existe un minim de conditii pentru a ne putea desfasura optim activitatile zilnice.

In primul rand, pentru mine, biroul trebuie sa fie spatios, sa ma pot desfasura in voie, fara a fi nevoit sa ma restrang din cauza spatiului prea mic. In al doilea rand, totul trebuie sa fie bine organizat, trebuie sa existe minim un monitor suplimentar conectat la laptop si un scaun confortabil.
Ce alte elemente de birotica exista in spatiul meu de lucru?

As putea raspunde la intrebarea de mai sus prin ''tot ce este necesar activitatii mele zilnice'', atat la birou cat si in deplasare. Detin un rucsac cat si o geanta pentru laptop, pentru momentele in care trebuie sa parasesc biroul si sa ma intalnesc cu client pentru intocmirea contractelor de vanzare si stabilirea ofertei, cat si alte elemente basic cum ar fi: capsatoare, biblioraft, perforator de hartie, agrafe, pixuri, calculator si multe altele.

Desi suntem in era calculatoarelor, din pacate nu putem elimina birocratia in totalitate si ne cufundam in teancuri de acte zi de zi. Desi nu suntem blanzi cu natura din acest punct de vedere, mai punctam faptul ca acestea ocupa mult spatiu pentru depozitare si faptul ca avem nevoie de un necesar destul de mare de birotica, mai ales consumabile.

In absolut toate cazurile, consumabilele sunt cumparate de catre companie in functie de comenzile utilizatorilor. O data pe luna, fiecare angajat isi realizeaza necesarul de elemente de birotica si plaseaza comanda.

De obicei exista o persoana desemnata care se ocupa de centralizarea comenzilor si de plasarea comenzilor, conform cererilor, pe site. In cel mai scurt timp posibil, produsele comandate sunt livrare la sediul companiei.

Produsele comandate trebuie neaparat sa fie certificate din punct de vedere al calitatii. Pe piata de birotica online cat si offline exista o multime de companii, dar nu toate reusesc sa obtina aceasta certificare.

Noi ca si consumatori, atat persoane fizice cat si juridice, ne dorim sa beneficiem de produse de calitate in raport cu banii pe care ii platim pentru achizitionarea acestora. Produsele trebuie sa prezinte o durabilitate in timp pe masura utilizarii lor.

Ce alte elemente de birotica crezi ca ar putea imbunatati activitatea zilnica desfasurata la birou?


     Spatiului meu de lucru nu ii mai lipseste absolut nimic. Am toate instrumentele necesare activitatii mele de zi cu zi. In fiecare dimineata cand revin la birou, imi sterg biroul, imi asez elementele de birotica la locul lor si ma apuc de lucru. Pe timpul zilei se asterne din nou haosul deoarece mai exista momente cand ma grabesc sa termin ce am de facut si, din neatentie, mai trantesc lucruri sau nu le asez la locul lor.


Cum crezi ca ar trebui sa arate biroul ideal? Ne poti face o scurta descriere a spatiului tau de lucru?


 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.