Interviu J'ok'R - "Îmi plac provocarile..."

07:18:00
      Salut! În primul rând îți mulțumim pentru acest interviu acordat revistei "Orizonturi Literare". Ești un personaj care atrage atenția la prima vedere în această industrie muzicală, spune-ne, de unde a inceput totul? 

…hello my friends! 
     Anturajul, arta fiind întotdeauna o formă de creativitate, se pare că îmi plac provocarile, simplitatea mă enervează la maxim, încerc să desfac nodu` din neuronii mei ;)) lol. Orice este posibil atâta timp cât știi ce iți dorești să devii.





      Ce anume te-a inspirat să preiei identitatea personajului negativ, Joker, din seria Batman și de ce ai ales să transformi pseudonimul din "Joker" în "J'ok'R ", există vreo diferență de pronunție sau semnificație? 





Așa a fost să fie…


 J' vine de la numele de familie, ok' așa ca să fie totu` bini, R' de la haters rrr ;)) lol Și fața asta?..:)) A fost să fie D.J. din naștere (Doru Jurj).






      Numele îl cunoaștem, imaginea o cunoaștem, dar ne poți spune cine stă în spatele machiajului tău atât de reușit?







      Primele 2 clipuri mă ocupam yo' de machiaj, după', prin cunoștințe, prieteni', din vorbă în vorbă mi s-a recomandat altcineva. Țin să le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la formarea lui J`ok`R, aici fiind inclusă toată familia B.W.F. din Timișoara, DSPro aka Moshu (el'MareshaLee), HappyEndStudio (Cash& Moni), makeup Karina, încă elevă la Liceul de Arte din Timișoara.





      




        Până acum am văzut câteva videoclipuri pe canalul tău de Youtube care sunt foarte originale și misterioase, vorbește-ne despre cel mai recent videoclip lansat și anume WestSide, un videoclip în care reușim să îl vedem pe J'ok'R fără mască și alături de familie. 







      Mdaa, speram să se ajungă și aici… Asta e viziunea mea ca artist și tată familist 100% m-am săturat de tot ce este la TV, la Radio, ex:buci, sâni, aur și ură.


Am vrut să aduc o altă latură mai ”peace and love for WestSide”  ;) viziunea mea (nu poți trăi TU visul Meu) ;)) baw…


Îmi place să fac ceea ce aș vrea să văd yo la TV. :)) fiecare se pare că avem ceva la pastilă pe diblă ;) la mine una dintre ele e asta :)) muzica bună nu este la radio sau TV ;)) ea este în stradă sau mai nou pe net la liber…  fo'fun.





       Prin stilul abordat în piesele tale, ai dorit să aduci ceva nou în lumea muzicii? Dacă da, ce anume? 





      Originalitatea... fii tu, nu copia pe Altu cum face Ăla sau Ăla, scoate prostia din oglindă și pune-o pe sticlă. Un proverb bun mi-a rămas de mic în cap : Prostia se plătește bine în $.  Lol. Fii Original dar fa-o cu dragoste și ai să reușești...






       Fiind un artist, consideri că poți trăi doar din muzica pe care o faci sau ești nevoit să faci și altceva pe lângă pentru a-ți continua pasiunea? 





       Lol, niciodată nu m-am gândit să trăiesc din muzică, o fac din hobby și lipsă de altceva de lucru. Asta e forma mea de'a mă exprima... în ceea ce simt, mă distrez văzând ce iese din mine uneori. De trăit trăim la nivelu românului pe val, așteptând să vină doar adierea de vânt. Mai sunt câteva stații până vine și avionul meu. ;))





       Urmărindu-ți activitatea, am observat că te-ai înscris la concursul de gătit "Master Chef Sezonul 4", este o pasiune ascunsă sau ești un maestru și în bucătărie? 




       Yo defapt nici nu știam că vreau să mă înscriu,:)) m-a combinat un tovarăș bun să mă înscriu după ce le-am gătit intr-o zi ceva rapid și gustos. Gătitul mă relaxeaza, îmi dă un moment de creație, acolo îmi vin majoritatea ideilor unde îmi fac combinația să potolesc foamea. ;))





       Ce planuri ai pe viitor în ceea ce privește muzica?





       În timp și cu ajutorul lui Dumnezeu vreau să termin albumul ”9Vieți” cu clip cu toate și la final, așa ca un final fericit, să dăm cu film de lung metraj ”9Vieți” regizat de Ciprian Dan Bilencu aka Cash și Herman Monica. 




       Ai vreun material în lucru pe care îl pregătești și despre care ai vrea să ne vorbești?





      Filmul e în lucru, se lucreaza încet, încă căutăm sponsori. Orice ajutor e bine venit. Țin să mulțumesc pe această calea tuturor actorilor de la Teatrul Național Român din Timișoara, Mihaela Motisan pentru styling, familie și prietenilor. Much love. 












        Acum că am ajuns la finalul interviului, te rugăm să ne spui unde te poate găsi lumea, unde iți poate asculta muzica și dacă dorești să transmiți un mesaj cititorilor și ascultătorilor. 





        Dacă vor să mă vadă, aici e contul meu de Youtube : https://www.youtube.com/user/JokRrr1/featured


iar ca pagină de artist :  https://www.facebook.com/JokRitsDj?ref=hl


        Vă doresc multă sănătate și fericire, nu uita... orice este posibil atâta timp cât știi 

ce vrei cu adevărat, One love never Big up, o viață avem, când să facem daca nu acum? Trebuie doar să fii în drum...








Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.