Ghete sau pantofi sport?

01:43:00
      In fiecare iarna observ persoane care, desi este zapada afara si vreme nefavorabila, acestea aleg sa colinde capitala in pantofi sport. Din ce in ce mai putini oameni incalta ghete, desi acestea sunt cea mai buna alegere in aceasta perioada a anului.
      Majoritatea facem acest lucru din comoditate, dar riscam sa ne udam la picioare sau sa ne fie frig. Gheata este o incaltaminte inalta, bine captusita si solida care ne protejeaza de frig si umezeala. Pretul acestora este cu putin peste pretul unei perechi de pantofi sport. Am vazut ghete pentru barbati din piele model sport, pentru cei carora le este greu sa renunte la stilul lejer de incaltaminte.
Si mie imi place sa port incaltaminte lejera, dar cand vine vorba de sanatatea mea, aceasta este prioritara. Ma adaptez temperaturilor insa, daca stii ce sa cumperi, picioarele tale se pot bucura de aceeasi lejeritate la miscare cu o pereche de ghete ideala.
      Paseau pe varfuri si faceau pasi mici pentru a nu se stropi sau uda. Mergeam lejer pe strada si ii priveam facand acrobatii sarind peste micile balti care s-au format in urma topirii zapezii. Eu in ghete, ei in pantofi sport. Care este diferenta?
      Anul acesta, vremea a tinut cu noi. Cu exceptia catorva zile, nu am avut parte de vreme urata. Ghetele pe care abia le-am cumparat sunt ca noi. Le-am utilizat doar trei, patru zile. Nu am reusit sa ma bucur atat de mult de ele, de textura lor fina si blanita moale aflata pe interior.
Iarna inca nu s-a terminat si sper sa mi se mai iveasca oportunitatea de a le purta, macar cateva zile. Nu as simti ca asta a fost iarna daca nu as vedea zapada afara si nu as purta ghete. Sper sa nu mi se ia aceasta bucurie.
      In urma cu multi ani, la venirea primei zapezi, oamenii isi etalau ghetele care mai de care mai pompoase in privinta modelului. Moda revine intotdeauna iar ceva ce nu se demodeaza, nu piere niciodata. Astept momentul in care o sa observ peste 80% din oameni ca poarta ghete iarna.


Te-ai pregatit de iarna?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.