Povestea afinelor de cultura

02:37:00
      Abia astept toamna!!! Nu o spun doar pentru faptul ca scriu acest articol, ci o spun ca parere personala: toamna este cel mai frumos anotimp. Cel mai mare si obisnuit eveniment pe care-l asimilam cu toamna este inceperea noului an scolar.

      Insa, toamna nu inseamna doar atat. Toamna este anotimpul in care culegem roadele pomilor fructiferi, pomi incarcati cu fructe apoase si dulci care abia asteapta, odata culese, sa ne imbogateasca masa cu belsugul si armonia lor.
     Locuiesc la tara si este o senzatie atat de placuta cand pasesti prin curte, culegi marul din pom, il speli si apoi il mananci. Este plin de savoare a gustului iar papilele gustative dau o petrecere in care si-au invitat toti prietenii si cunoscutii.
Insa, pentru a avea aceste fructe atat de numeroase si dezvoltate corespunzator, avem nevoie de o gradina destul de mare, ingrijita si bogata.

      De curand mi-am propus sa-mi maresc livada, plantand afine de cultura. Doresc ca totul sa fie verde pe jos, o alee pavata, iar in stanga si-n dreapta mea sa vad doar fructe. Langa alee, am sa-mi construiesc o banca pe care sa stau si sa admir grandoarea si frumusetea naturii. Se spune ca omul a venit din natura si in ciuda constructiilor de beton care apar peste noapte. omul se simte in largul lui doar in natura. Ea a avut grija sa ne ofere tot ce avem nevoie pentru o viata sanatoasa si un trai cat mai bun. Incotro a fost indreptata atentia noastra de-a lungul timpului?
     Nu am sa cer tuturor cititorilor acestui articol sa ma inteleaga, nici macar nu au cum sa o faca, dar cei care iubesc natura si o apreciaza, stiu in egala masura semnificatia acestor cuvinte. Daca oamenii care locuiesc in mediul rural ar planta mai multi pomi fructiferi pe bucata de pamant pe care o au si nu ar mai cumpara de pe piata fructe, viata s-ar schimba in una mai buna.
    Nu as da viata la tara pentru viata la oras. E destul de comod, frumos, oamenii nu se grabesc si ma pot bucura de fructe sau legume fara a fi nevoit sa pasesc intr-un supermarket. Nu este nevoie sa citesc daca fructele sau legumele au fost injectate sau nu, fiindca ceea ce am in curte este 100% natural. Viata la tara inseamna sanatate curata!

S.C. Renard Olunden S.R.L. FINTEUSU MARE NR.59/A SOMCUTA MARE,ROMANIA 437341  Phone: 0740.393.238

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.