Magie la evenimente corporate

05:59:00
     Evenimentele la care particip frecvent sunt destul de monotone. Organizatorii se chinuie, de fiecare data, sa aduca cat mai multe lucruri originale in cadrul evenimentelor, dar, intr-un final, se reuseste sa se aduca mai mult cantitativ decat calitativ.

     Dupa doi ani de astfel de evenimente, deja pot prevede ceea ce ma va astepta in cadrul unui eveniment la care voi fi invitat. Am incercat sa ajut si sa ofer o parere personala organizatorilor, dar nefiind "calificat" in asta, nu am fost ascultat.

     Nu am fost destul de ferm convins ca lucrurile se vor schimba de-a lungul timpului in cadrul acestor evenimente, dar iata ca m-am inselat. O echipa de profesionisti mi-au dat ocazia sa ma amuz si sa inceapa sa imi placa anumite evenimente corporate la care, pana in prezent, ma plictiseam ingrozitor, doar ca eram nevoit sa fiu prezent din pricina mediului in care activez.

      Cine isi imagina ca exista evenimente corporate pline de magie?

       Poti sta, te poti relaxa, poti asculta, te poti distra, poti invata - toate in acelasi timp. E ca un mix, ca un 5in1 foarte concentrat. Ramai atent iar mediul si oamenii te captiveaza intr-o "cusca" din care nu ai mai dori sa iesi. Mi-am dorit ca timpul sa inghete si sa raman prizonierul lor cat mai mult timp.
Acest lucru s-a petrecut in urma cu o jumatate de an. De atunci, urmaresc pe site toate evenimentele magice la care pot participa si ma inscriu. E un fel de selectie naturala pe care o fac in functie de intensitatea momentului si de lucrurile pe care le pot invata acolo.
Mai este de punctat si faptul ca nu mai sunt nevoit sa plec de la un eveniment clasic cu o multime de informatie (pe care 30% o pierd in mai putin de 24 de ore) si durere de cap, dorindu-mi sa ajung cat mai rapid acasa si sa dorm.
    Astfel, evenimentele de genul au devenit mai placute iar socializarea cu oamenii realizandu-se cat mai corespunzator.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.