Oferă bucurie...

11:20:00
          Oferă bucurie atunci când ești trist/ă, și vei zâmbi și tu!
          Oferă bucurie cu ajutorul cuvintelor!
          Oferă bucurie, ca să reziști zilelor grele!
          Oferă bucurie, și-o să primești înapoi și tu!
          Oferă bucurie când nimeni nu se așteaptă!
          Oferă bucurie, și vei simți cum inima-ți va bate mai puternic!
          Oferă bucurie, dăruind o carte!
          Oferă bucurie, într-o fotografie!
          Oferă bucurie, printr-o îmbrățișare!



          O să ofer bucurie din sufletul meu,
          Din inima mea,
          Din ale mele două mâini,
          Prin al meu zâmbet,
          Prin al meu gând…
          Oricând,
          De-i o zi specială,
          De-i o zi normală,
          Am să ofer un zâmbet.

Autor: Loredana Milu
- Revista Orizonturi Literare -

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.