De vorba cu...Lavinia Monica (C.L.M.'s Blog)

09:20:00
Salutare. Astăzi stăm de vorbă cu persoana din spatele blogului CLMBLOG.INFO. Mai multe nu vă spun pentru că e timpul să o supunem pe Lavinia la un test de rezistenţă cu zece întrebări despre activitatea ei în blogosferă.

    Te rog să te prezinÅ£i ÅŸi să ne spui câteva lucruri despre tine ÅŸi despre blogul tău.
     Hello. Monica mă intitulez a.k.a C.L.M., detin două bloguri, unul personal ÅŸi unul de beauty, mai bine zis nail art ÅŸi chestii diy. Sunt masterandă mă aflu în blogosferă de 3 aniÅŸori împliniÅ£i în octombrie, am debutat bineînÅ£eles cu blogul pe care-l deÅ£in în prezent(www.clmblog.info) dar sub alt nume ÅŸi sunt foarte mândră de mine pentru că prin intermediul lui am reuÅŸit să întâlnesc oameni minunaÅ£i cu care încă păstrez legătura. AÅŸadar, probabil vă întrebaÅ£i ce puteÅ£i să citiÅ£i pe blogul meu. Well, principalul subiect de discuÅ£ie sunt oamenii ÅŸi relaÅ£iile dintre ei, apoi în caz că vă plictisiÅ£i o să găsiÅ£i ÅŸi recomandări de seriale, filme, precum ÅŸi cărÅ£ulii. Postările mele sunt optimiste ÅŸi uÅŸor de citit, în sensul că nu folosesc cuvinte pompoase.  
     ÃŽmi place să fiu cât mai directă, tocmai de aceea mă opresc aici cu vorbitul pentru că nu vreau să vă plictisiÅ£i, vă invit să vedeÅ£i singuri despre ce scriu, hihi.




     De cât timp ai blogul ÅŸi cât timp îi dedici acestuia?
Am zis ÅŸi un pic mai sus, de 3 ani am blogul, deocamdată nu îi mai dedic foarte mult timp, însă când o fac, câteva ore sunt doar pentru noi (eu ÅŸi blogul). 

     Ce reprezintă pentru tine blogul? Este adevărat că blogul este parte din noi?
     Este adevărat, cel puÅ£in în privinÅ£a mea. După ceva timp deja devine ca un membru al familiei, îl prezinÅ£i tuturor, prieteni, familie, etc. E frumos, chiar nu mă gândeam că un simplu site valorează atât…

     ÃŽn lumea blogging-ului gÅŸsim ÅŸi hateri. Ai avut interacÅ£iuni până-n prezent cu astfel de oameni?

     Hmm, nu chiar, am primit din când în când un comentariu răutăcios, dar nu mi-am bătut capul, delete ÅŸi gata.

     Acum o să dau eu ceva din culise. Noi ne-am cunoscut prin intermediul blogurilor în urmă cu doi ani jumătate ÅŸi-am devenit prieteni. DeÅŸi am oferit un răspuns semitransparent, tot vreau să te intreb: Este blogosfera o modalitate de a cunoaÅŸte persoane ÅŸi de a lega prietenii?

     Este, este, în blogosferă să ÅŸtii că nu am dat de ‘cocalari”, “piÅ£ipoance”, chestii din astea, după cum spuneam, am întâlnit doar oameni minunaÅ£i, oameni de la care ai ceva de învăţat… 

      De ce blogger ÅŸi nu wordpress sau joomla?
     E mai simplu de utilizat. 

     Blogul tău a trecut de bariera de "jurnal personal"? Ai început să monetizezi?

     Da, bineînÅ£eles, probabil cititorii mei ÅŸi-au dat seama de asta, oricum eu scriu cu aceeaÅŸi plăcere, fie că e gratis, fie că e pe bani. 

      Ce te motiveaza să scrii pe blog ÅŸi să-Å£i întreÅ£ii pagina?
     Ce mă motivează? Hmm, păi de multe ori încep lucruri ÅŸi nu le termin, în cazul ăsta nu mă deranjează dacă nu mai termin cu blogul, cred că ÅŸi asta se poate numi motivaÅ£ie, nu?

     Ai avut vreodată în gând să renunÅ£i la blogul tău? Dacă da, ce anume te-a făcut să te gândeÅŸti la varianta renunţării la munca ta?
     Da, am vrut să renunÅ£ ÅŸi asta datorită dezamagirilor din lumea reală…

     Finalul îţi aparÅ£ine în totalitate.Te rog să scrii un mesaj pentru cei care citesc acest interviu.

     Uuu, ce drăguÅ£. Păi le mulÅ£umesc în primul rand, că au avut răbdare să citească câteva rânduri despre mine, ÅŸi îi invit să ni se alăture în blogosferă, de ce nu?



Interviu acordat de Costache Lavinia-Monica pentru revista Orizonturi Literare - noiembrie 2013!

9 comentarii:

  1. Dar intrebari sunt doar 8, prima si ultima sunt un fel de cerinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un interviu de genul: "de vorba cu...". Nu trebuie sa respecte standardul de 10 intrebari :)

      Ștergere
  2. Nu cred ca exista un astfel de gen de interviu :) Interviul este interviu si atat. Acest gen „ de vorba cu...” e mai mult o titulatura.
    Tu ai spus foarte clar ca o pui pe acea persoana la un test de 10 intrebari, in nici un caz nu ai formulat altfel.
    Stiu ca doresti sa iti justifici greseala dar ar fi indicat sa o accepti si sa tii minte unde ai gresit pentru a nu se mai intampla. Textele justificabile nu te mai destept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, eu am alta parere. Urmaresc de ceva timp revista si ii dau dreptate lui Viorel dar si tie. O greseala este, dar nu unde ai sesizat tu. Sunt de parere ca la introducere este greseala, in loc de "10 intrebari" cred ca a dorit sa spuna altceva. In celelalte reviste nu este greseala aceasta. Si-a motivat bine structura fiindca structura nu are greseli doar adresarea cu ,,intrebari,, este gresita. Asta e parerea mea fiindca am citit si restul revistelor :)

      Ștergere
    2. Bine punctat, Nico. Multumesc :) Structura este aceeasi, nu a fost schimbata doar ca la postarea interviului, am scris din greseala "10 intrebari". Voi corecta greseala de-ndata de ajung acasa.

      Ștergere
    3. Acelasi lucru l-am zis si eu ca nu sunt 10 intrebari. Nu stiu ce a vrut sa zica baiatul in cauza. Doar am sesizat greseala si am facut-o publica.
      De altfel, nu am citit revista si nu mi-am dat cu parerea despre continutul ei.

      P.S Greseala nu a fost remediata.

      Ștergere
  3. Nu te fac mai destept*
    Scuze, m-am grabit

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam de aceasta bloggerita. Astfel de interviuri sunt intotdeauna bune. Am intrat pe blogul domnisoarei si mi-a placut ce-am vazut. Voua va doresc mult succes in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Te sfatuiesc sa o urmaresti :) Scrie minunat si are un blog de nota 10+ :)

      Ștergere

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.