Interviu de NEXTSTAR cu Elena Beatrice Hasna

01:30:00



      O cheamă Elena Beatrice Hasna, este o fată talentată care a reuşit să facă spectacol pe scena NextStar. Piesa “Derniere Danse” pe care Elena a cântat-o pe scena marelui show televizat, a strâns peste 200.000 vizualizări, piesă cu care a ridicat publicul în picioare. Dar să aflăm mai multe detalii de la ea, să ne povestească experienţa ei de la NextStar şi să aflăm ce planuri de viitor are.


Bună, Elena şi-ţi mulţumim că ne-ai acceptat invitaţia de a acorda un interviu pentru revista noastră. Vreau să începem cu începutul, spune-mi, te rog, ce te-a determinat să te înscrii la NextStar? Credeai că o să ajungi atât de departe?



          Îmi plăcea foarte mult emisiunea Next Star şi m-am gândit să-ncerc să particip. Am dorit să mi se recunoască talentul, dar nu m-am gândit niciodată că voi ajunge aşa de departe.

Ce a însemnat pentru tine această competiţie? Cum e să fii un STAR pe marea scenă?

           A fost cea mai frumoasă experienţă de până acum. Este pur şi simplu divin să cânţi pe o scenă cu mare drag şi să te aplaude lumea în picioare; Aşa senzaţii, rar se întâlnesc...

Ce simţeai atunci când cântai şi aveai publicul în faţă, juriul şi ştiai că milioane de români te urmăresc de-acasă şi te susţin?

         Am avut mari emoţii, mai ales că nu mai fusesem pe o scenă aşa mare. Atunci când am văzut că juriul şi publicul erau în picioare, nu mi-a venit să cred....totul a fost magic!


Ai ajuns la inimile publicului. El te-a ales câştigătoarea premiului de popularitate, drept urmare, ai cântat din toată inima pentru noi, cei care te urmăream şi te susţineam. Cum a fost momentul în care te-au anunţat în faţa tuturor că ai câştigat frumosul premiu? 

          Când am aflat că am câştigat Premiul de Popularitate am izbucnit în lacrimi. Nu-mi venea să cred! Eram atât de fericită încât nu ştiam ce să mai zic.

Ce este greu la NextStar? Care sunt lucrurile pe care trebuie să le înfrunţi pentru a ajunge pe primul loc?

         Trebuie să ai încredere în tine, să munceşti din ce în ce mai mult, să fi modest/ă, să cânţi pentru că-ţi place, nu pentru că esti nevoit să o faci şi sa transmiţi tot ce simţi prin cea mai frumoasă artă, muzica.

Ai mai participat şi la alte competiţii muzicale sau NextStar a fost prima experienţă de acest gen? Ce sfaturi le dai tinerilor talentaţi care au de gând să se înscrie la NextStar şi care, poate, ne citesc?

          Am mai participat şi la alte festivaluri de muzică uşoară, dar niciunul nu se compară cu NextStar. Pentru cei ce vor să se înscrie le-aş spune urmatorul lucru: "Niciodată nu renunţaţi la visul vostru, aveţi încredere în voi şi încercaţi NextStar,  concurs care vă poate face recunoscut talentul. Mult noroc!"

Aş dori să ştiu ce planuri de viitor ai? Ce urmează mai departe?

            Deocamdată ştiu că voi apărea în mai multe emisiuni şi că mă puteţi vedea şi pe mine şi pe alţi copii talentaţi de la Next Star în fiecare miercuri de la orele 20:30 în cadrul emisiunii "Zu Kids On The Block " - Zu Tv. Bine-nţeles, lucrez şi la alte piese cu care să vă fac surprize plăcute.

Să te întreb ceva despre viaţa ta dincolo de camere, televizoare şi lumini. Ce pasiuni mai ai? Ce îţi place să faci în timpul liber? Cum merge cu şcoala?

           Cu şcoala merge foarte bine, merg şi la olimpiade chiar dacă lipsesc mai mult. Alte pasiuni ale mele sunt: dansul, desenul şi cumpărăturile dar muzica este viaţa mea!

Unde te pot găsi oamenii şi cum te pot contacta?

           Pe pagina mea oficială de Facebook: "Elena Beatrice" unde pot lăsa un mesaj în care să precizeze despre ce fel de eveniment este vorba.

Un mesaj de final pentru cei care ne citesc. 

              Pupici şi mulţumesc pentru susţinere!









Interviu acordat de Elena Beatrice Hasna pentru Revista Orizonturi Literare nr.12 - 2014

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.