Tuning Auto Motorvip

02:59:00
A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe tema "tuning auto". Astazi a venit vremea unui articol care sa va tuneze mintea, la propriu.
Tinerii sunt pasionati de masini si asta se vede din faptul ca, marea majoritate, atunci cand implinesc 18 ani, deja dau de carnet auto. Din ce in ce mai multe masini pe sosea, care mai de care mai frumoase si mai scumpe, doar ca pasionatii sau...cum sa le spunem?...Hmm, fanii infocati de masini, care s-au uitat la toate seriile "Furios si iute", nu sunt complet multumiti de cum arata masina din fabrica sau doresc mai multa performanta de la aceasta. De aceea, acestia apeleaza la tuning auto Motorvip sport si de calitate pentru performanta si design, menit sa-ti transforme masina intr-o adevarata putere de curse. Tuning-ul auto se face atat pe exterior (ca parte de design) cat si in interior (ca design, dar si performanta). Poti face ca masina ta sa fie cameleon, din fiecare unghi in care o privesti, sa-si schimbe culoarea, ii poti pune neoane sub aceasta, care sa lumineze pe timp de noapte, poti pune neoane in masina, poti adauga NOS (cred ca am jucat cu totii Need for Speed, deci nu mai are rost sa va explic) care sa te ajute sa prinzi o viteza mult mai mare, poti adauga spoilere s.a.m.d.
Nu exista reguli in ceea ce priveste tuning-ul auto, acesta se face dupa bunul plac, atata timp cat declaram modificarile aduse automobilului la politie pentru a nu avea surpriza de a fi trasi pe dreapta si amendati pentru ca nu am declarat. Conform legii, orice modificare, de orice natura, adusa masinii, trebuie declarata la politie si inregistrata.
Personal, iubesc tunning-urile auto. Nu esti nevoit sa accepti si sa circuli cu ceva impus din fabrica. Consider ca fiecare ar trebui sa-si tuneze propria masina. Nu ar fi mai fain sa vedem pe sosele numai masini personalizate? Consider ca ar fi si mai usor de identificat o masina atunci cand exista probleme in trafic sau cand este data in urmarire.
Nu detin permis de conducere, dar pe viitor, vreau sa am unul si apoi sa-mi cumpar o masina...asa...dupa placul meu. Dupa acest articol, cred ca ma intrebati: Dar tu ti-ai tunna masina? Raspunsul meu este... cu siguranta! Imi place sa ies din monotonie si nu vreau sa fiu ca restul...in trafic. Vreau sa atrag privirile trecatorilor, ca lumea sa se uite cu interes la mine sau, mai bine zis, la masina pe care o conduc.
Tragand o linie la tot ce am spus, mi s-a starnit un interes: Tu iti vei tuna masina? Te rog sa-mi lasi raspunsul tau intr-un comentariu. Drum bun!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.