Blog cu blog se face informare

09:50:00
       Citesc mult bloguri, aproape zilnic si cand ma apuc sa rasfoiesc prin articolele unor oameni simpatici care-si povestesc momente din viata pe blogul lor, trec orele mai repede decat ma astept. Datorita activitatii mele blogosferice destul de intense, in ultima perioada am citit cateva articole despre Lucky Studio si cum majoritatea fetelor aleg sa lucreze in acest domeniu. Am ramas placut surprins sa vad ca exista persoane dezghetate la minte care nu judeca si nu arata cu degetul ci care, prin limpezimea gandirii lor, reusesc sa obtina un job stabil si foarte bine platit. Visul oricarui angajat: "Sa aiba un job in care trebuie sa faca ce-i place" iar asta e la propriu.





       Rasfoind prin articole, observ ca se pune foarte mult accent pe conditiile excelente de lucru si programul destul de flexibil. Este adevarat... este atat de tentant si parca tot ceea ce vezi si citesti iti face cu ochiul. Felul cum acele persoane au redactat articolele, m-au captivat atat de mult, incat am reusit, prin imaginatie, sa patrund in acel studio si sa observ ceea ce vede, in fiecare zi, o angajata a lor.

       Intr-un final, am aflat ca exista un Blog despre Lucky Studio dedicat, in care sunt postate povestile unor angajate, feedback-ul lor cat si o parere sincera despre acest domeniu de activitate. Oamenii aceia se descopera mai mult pe ei, sunt mai atenti la detalii decat noi, stiu sa puna accent pe aspectul fizic si o fac foarte bine. Sunt anumite laturi care ti se dezvolta de indata ce reusesti sa patrunzi in acest domeniu de activitate. Citind toate aceste informatii, mi-am dat seama de cat de putine lucruri stim, cu adevarat, despre noi si ce ar trebui sa facem pentru a cunoaste cat mai multe.

      Este o perspectiva de viata noua, un domeniu care a luat nastere de curand, dar care are un succes rasunator la nivel international. In Romania, treaba se misca mai lent, ca intotdeauna, dar sigur si este un domeniu in plina ascensiune. Putem profita de aceasta oportunitate si mai mult pentru noi. Ce ne opresc? Rusinea? Teama? Curajul? Nu exista asa ceva! Atunci cand iti doresti sa faci ceva, cu adevarat, in viata, il faci pentru ca... il faci pentru tine, iti place si asta iti doresti.

       Nu pot spune "toata lumea", dar daca majoritatea oamenilor ar gandi ca mine, in aceasta situatie, clar am fi departe iar viitorul nostru ar fi ceva mai bun. Se pare ca fetele au mai mult curaj decat baietii...

9 comentarii:

  1. da, citind pe tot felul de site-uri, dai de nenumarate povesti si scrieri interesante..

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu cred ca as putea sa ma informez din alta parte decat de pe net..de pe bloguri si din comemntariile oamenilor..

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare f bn ideea de a adresa intrebari si de a gasirsp pe bloguri sip e forumuri..mai ales canditicauti de munca pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e vb c nu ai incredereintr-un angajator..dar mai bn afli cate ceva de la angajatele sale. sincer si clar

    RăspundețiȘtergere
  5. da aminah..esential e sa ai curaj si sa pui intreb care treb..iar un blog poate fir sp..mai ales daca are testimonial pe el.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, la lucky studio este import sa fii informat inainte de a te angaja..ca pe oriunde de altfel..

    RăspundețiȘtergere
  7. mie imi vine greu a crede ca tot ce doresti se afla pe net..adica eu sustinintalnirile in mediul real fizic si conversant la tel..

    RăspundețiȘtergere
  8. nu e adevioana..adik, bn, tu faci chestia asta, da mi-e mie mai usor sa intru pe net sis a dau cautare la o anumita info.

    RăspundețiȘtergere
  9. oricum ar fi, studioul asta ajuta multe femei..si da, femeile au mai mult curaj decatbarbatii. Cel putin in unele situatii de viata

    RăspundețiȘtergere

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.