Conteaza incaltamintea la prima impresie?

10:58:00
Incaltaminte barbati - ECCO
      Cu timpul am invatat ca imaginea conteaza. Felul cum ne prezentam si cum aratam atunci cand iesim pe usa, influenteaza foarte mult parerile celor din jur asupra noastra.

      Cate lucruri ne pot trece prin cap atunci cand vedem pe cineva in statia de autobuz? "Aaaa...ce bine arata."; "Dar cat de bine e imbracat"; Ce adidasi sport de calitate are in picioare"; "Sigur are bani de-si permite sa-si cumpere astfel de articole vestimentare si incaltaminte" si multe alte idei.
Am auzit expresia cu "imaginea conteaza" rezumandu-se, in mare parte, la imbracaminte insa ce se intampla cu incaltamintea? De ce nu punem valoare mai multa pe aceasta?

     Din punctul meu de vedere, incaltamintea primeaza inainte de imbracaminte. Daca piciorul meu se simte bine in adidasul sau pantoful pe care-l port, atunci si eu ma simt bine. Pot suplimenta aceasta stare de bine si infatisarea mea publica cu haine care sa se asorteze incaltamintei. Cred ca am vazut cu totii oameni neinspirati din punct de vedere vestimentar care s-au imbracat cu hainele nepotrivite, purtand poate incaltaminte office si haine sport. Sa nu va mire acest lucru fiindca Bucurestiul e mare si am vazut aproape de toate, adica oameni imbracati in trening si cu pantofi in picioare.
      Eu detin cateva perechi de incaltaminte, fiecare model fiind purtat in functie de locul unde doresc sa ma duc sau evenimentul respectiv. Am o pereche de tenesi pentru orele la sala, o pereche de tenesi pentru ieseala, o pereche de adidasi pentru ieseala, o pereche de pantofi pentru evenimente si o alta pereche de tenesi de vara pe care i-am luat, dar nu mai stiu de ce... Stai, mi-am amintit: I-am cumparat fiindca mi-a placut modelul in mod exceptional.

       Consider ca cea mai buna incaltaminte, la ora actuala, o gasesti, in marea majoritate a cazurilor, pe internet. Magazinele fizice deja au inceput sa aiba o multime de produse in comun. Intrii intr-un magazin si vezi alte zece modele pe care le-ai vazut si-n magazinul ulterior in care ai intrat. Insa, in ceea ce priveste magazinele online, acestea sunt unice. Ceea ce gasesti intr-un shop online nu o sa gasesti in altul. Mai mult decat atat, poti vana foarte usor reducerile de sezon, din fata calculatorului, fara sa fii nevoit sa pierzi timp, sa cauti, prin magazinele fizice.

       Daca esti un om pasionat de stiinta si doresti sa aflii mai multe despre provenienta incaltamintei si cum a fost dezvoltata aceasta industrie pe Terra, te invit sa dai click pe acest link: https://ro.wikipedia.org/wiki/ÃŽncălțăminte.
Daca doresti sa aflii ce fel de incaltaminte trebuie sa porti si cum, pentru a nu-ti fi afectata sanatatea picioarelor, atunci te invit sa dai click aici: http://www.sfatulmedicului.ro/arhiva_medicala/aparitia-incaltamintei

      Acum ca ti-am pus toate informatiile la indemana si ai avut rabdarea necesara de a citi acest articol pana la capat, drept urmare, iti multumesc!, am rugamintea sa imi raspunzi, intr-un comentariu, la urmatoarele:

       Tu cat pret pui pe incaltaminte? Povesteste-ne putin despre incaltamintea pe care o porti si spune-ne unde o porti.

"Omul a facut incaltamintea, dar incaltamintea te face om!"

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.