Orice pentru a fi fericita

23:53:00

      Bijuteriile sunt elegante si frumoase, iar ce este frumos si lui Dumnezeu ii place. Prin acest articol vreau sa va pun la curent despre ultimele aparitii in materie de bijuterii. Nu stiu de ce, dar am senzatia ca acest articol este, oarecum, dedicat doamnelor si domnisoarelor, ele fiind atrase,in special, de aceste mici comori.


      Achizitionarea unor bijuterii se face mai usor in secolul nostru, comandand online, iar eu sunt adeptul acestei metode fiindca, doar nu mai stau sa-mi tocesc adidasii pana la un magazin de bijuterii... neah,  un click si am bijuteriile la usa.


 


      De unde? Cum, de unde? Voi nu stiti? De pe Metaphora...





      Metaphora este un magazin online cu bijuterii, care ne pune la dispozitie cele mai frumoase inele,bratari,coliere,cercei etc. la cele mai bune preturi, bijuterii din argint din India.





      Cautam cadouri! Tinta mea era clara: doream o pereche de cercei din argint, dar imi faceau cu ochiul multe bijuterii, foarte multe, care m-au derutat incat nu prea mai stiam ce voiam sa caut la inceput. Desi gandul, imaginatia si dorinta de a cumpara nu aveau limite, portofelul meu avea, desi preturile erau foarte accesibile.


      Intr-un final m-am oprit la o pereche de cercei si o brata, tot din argint, urmând ca peste cateva zile sa sarbatorim ziua ei de nastere, dar si doi ani de relatie. Eram mai nerabdator decat se poate sa le vad in realitate, pe site aratand foarte bine, si sa vad reactia de pe chipul ei.


Eram sigur ca o sa-i placa, ca o sa-mi sara in brate si ca o sa ma sarute. Mai dureaza, totusi, sa vad rezultatul fiindca bijuteriile imi ajung in 24 de ore. Pana atunci, presimt ca nu voi avea somn si deja ma gândesc obsesiv la acel moment.


 


Nu-i asa ca amalgamul asta de sentimente reprezinta o stare de euforie placuta?




Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.