Joburi mai multe pentru femei

15:23:00
       Problema locurilor de munca este de mult timp discutata in particular cat si la tv. A devenit ceva mediatic, un adevar care iese la lumina zi de zi si ne reaminteste faptul ca este din ce in ce mai greu sa ne gasim un loc de munca. Cand vine vorba de "bine platit" si "sa facem ceea ce facem", nici nu se mai pun in discutie, deja vorbim de lucruri sfinte si de lucruri greu de implinit.
        M-am aflat in aceasta postura in care am fost nevoit sa astept trei luni pana sa reusesc sa ma angajez si ma plictisisem cate cv-uri impartisem in stanga si in dreapta. Discutam cu prietenii despre acest aspect si au recunoscut, cu totii, ca fiecare au intrat pe cate un post cu ajutorul unei cunostinte.
        Personal, consider ca pentru femei este ceva mai usor. De ce? Pentru ca am intalnit o multime de posturi dedicate exclusiv femeilor, posturi carora nu le-am inteles rostul de "De ce numai femei?". In privinta anumitor posturi, am inteles de ce doar femeile il pot obtine. Raspunsul este: pentru ca fac ceea ce stiu ele cel mai bine sa faca.
        Astfel, intrebarea adresata in titlul articolului "Cum ajungi sa ai un job?" ar trebui modificata in "Cum ajungi sa lucrezi intr-un studio videochat Bucuresti?"
        Nu o spun cu rautate, dar, ca femeie, ai nevoie de mai multi bani fiindca exista o cheltuiala in plus fata de barbati in ceea ce priveste anumite produse de igiena si infrumusetare. Banii acestia nu se obtin stand acasa si nici muncind 8 ore/zi pentru o mie de lei.
         Este o noua oportunitate pentru femei de a ocupa un loc de munca stabil, de a face ceea ce le place cel mai mult si de a obtine bani mai usor decat cred. Este un domeniu nou, dar foarte cautat si amplu in ceea ce-l priveste din parerile oamenilor, din exterior.
         Eu vad mai mult de atat. Sunt de parere ca un astfel de job te ajuta sa te descoperi mai mult pe tine si sa impartasesti aceste mici secrete si cu altii.
         Daca as fi femeie, as lua acest job ca pe o provocare si m-as angaja din dorinta de a ma face cunoscuta si de a castiga niste bani pe masura efortului depus de mine. Nu as privi in jur si nu as asculta parerile oamenilor din jurul meu. Consider ca am o singura viata si mi-as fi dorit sa fac asta din statutul de femeie.
         Ca femeie as face mult mai multe decat pot face acum. Fie ca ne place sau nu, exista un anumit zid ridicat in fata barbatilor, o limitare a actiunilor in functie de sex. Acestia se pot afla doar in spatele unui monitor, privind cu patos asupra frumusetii feminine. Asta este natura noastra. Asta este ceea ce cerem fiindca din cerinta barbatilor exista acest job dedicat femeilor.
Sunt sigur ca parerile sunt impartite, dar cei care experimenteaza acest job ajung la una singura: ca merita incercat pentru ca satisfacerea este maxima.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.