Unde iti petreci vacanta de 1 mai?

In momentul in care vei citi acest articol, eu stau pe un sezlong, la soare, cu laptopul in brate, relaxandu-ma. Probabil te vei intreba locatia si cum am ales unde sa-mi petrec mini vacanta de vara. Sa va povestesc cum a inceput totul.

Indreptandu-ne vertiginos spre data calendaristica de 1 mai, cu trei saptamani inainte am inceput sa caut oferte de vacanta pentru a ma bucura de 1 mai insorit si relaxant. Desi majoritatea colegilor mei au optat pentru a merge la mare sau la munte, lucru pe care l-am facut in fiecare an pana in prezent, eu am ales sa parasesc granitele acestei tari, dar nu eram decis cu privire la locatie.

In cadrul altor vacante, mereu am ales locatia in functie de recomandarile cunostintelor sau prietenilor. Uneori am fost multumit de vacanta pe care am avut-o, alteori nu. Stiti acel sentiment cand nu poti sa-i spui persoanei care te-a trimis in acea locatie ca vacanta a fost naspa? Poate locul nu a fost chiar asa de rau, poate este o diferenta de gusturi, care, dupa cum stim, nu se discuta, dar totusi, ramai cu putin ''amar in gura'' fiindca banii pe care i-ai economisit pentru vacanta s-au epuizat.

Anul acesta am decis sa fiu pe cont propriu, sa ma decid singur (sau cu ajutorul internetului) si sa nu mai depind de nimeni in alegerea facuta. Daca voi fi nemultumit, macar nu am niciun repros de facut nimanui.

Mi-am dorit mult soare, dar si ceva exotic. Aceste aspecte m-au impins sa iau laptopul in brate, am cautat sejur in Dubai si am gasit aici.

Dubai = lux, palmieri, plaja, apa cristalina si desert.
Toate aceste elemente imbraca un tablou al contrastelor in care modernul se imbina perfect cu traditionalul oferind turistilor o vasta posibilitate de a petrece timpul. Tara unde totul rasuna a lux, unde poti gasi tot ceea ce doresti, de la linistea din zonele de spa si relaxare ce depasesc orice asteptari pana la galagia din cele mai mari centre comerciale. Aici totul este la superlativ, fiind gandit in cele mai mici amanunte, de la insulele artificiale la cele mai inalte cladiri din lume, de la bijuterii, curse de cai, shopping pana la hoteluri de 6 si 7 stele, Dubai-ul reprezinta definitia luxului si al elegantei (sursa: www.colibritour.ro).

Desi este un zbor destul de lung cu avionul din Romania in Dubai, agentia Colibri Tour a reusit sa imi oferte confortul necesar deplasarii si cazarii. In schimbul unei sume destul de mici de bani, agentia se ocupa de absolut tot, astfel incat, singura ta grija o reprezinta bagajul. Trebuie sa iti lasi problemele acasa si sa iei cu tine doar bucuria de a petrece cateva zile intr-un alt colt de lume, unde te poti bucura de bogatiile locului.

Cum orice vacanta nu este frumoasa pana la capat de unul singur, iubita mea m-a insotit pentru a ne bucura impreuna de aceste zile.

In cazul in care 1 mai te-a prins inca in Romania si nu ai reusit sa te bucuri de o vacanta din aceste zile, mai ai o sansa pentru concediul de vara sa mergi in Dubai. Poti contact agentia Colibri Tour conform informatiilor de mai jos:

Adresa:

SEBEȘ, Str. Mihai Viteazu nr. 3, Județul Alba, 515800

ALBA IULIA - Centru, Str. Avram Iancu nr. 3, Județul Alba, 510085

ALBA IULIA - Cetate, B-dul. Revoluției 1989, Bl. Cf11, Județul Alba, 510077

BLAJ, Str. Republicii nr. 57, Județul Alba, 515400

Telefon:

SEBEȘ: 0040 258 733511

ALBA IULIA CENTRU: 0040 258 811244

ALBA IULIA CETATE: 0040 358 401411

BLAJ: 0040 258 714000



alba@colibritour.ro

blaj@colibritour.ro

sebes@colibritour.ro

office@colibritour.ro

Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 - 17:00.

Dat fiind acest fapt, mi-am dorit sa am un articol publicat pe aceasta pagina din minunata locatie. Imi pare rau ca in aceasta seara sunt nevoit sa parasesc acest colt de paradis, fiind nevoit sa ma reintorc la munca. Am fost pe deplin multumit de vacanta aleasa, atat din punct de vedere financiar, datorita agentiei Colibri Tour care au avut grija sa nu duc lipsa de absolut nimic in aceste patru zile cat si despre loc in sine. Dubai iti ofera o alta perspectiva de a vizualiza lucrurile si de a-ti dori mai mult de la tine.

Aceasta vacanta a reusit sa ma faca sa ma indragostesc de acest loc si sa imi doresc sa revin. Multumesc, Colibri Tour pentru oportunitatea de a colabora cu voi.

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.