Cateva motive pentru care as renunta la Bucuresti

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu dupa cinci ani de stat in Bucuresti, pot afirma faptul ca mi-a ajuns si deja doresc sa parasesc marea capitala a acestei tari pentru un loc mai linistit.
Ce ma determina sa fac acest lucru?

Exista mai multe motive care adunate, sunt precum picatura chinezeasca care a umplut paharul. In randurile de mai jos o sa mentionez cateva din aceste motive:

  1. Galagia: Bucuresti reprezinta orasul #1 ca nivel de zgomot. Niciodata nu pot dormi pana mai tarziu. Tot timpul se aud claxoane, sirene, injuraturi, bormasina vecinului, un altul care bate snitele. Nu stiu cum se face, dar in fiecare dimineata se gaseste cineva sa faca ceva. Daca nu in bloc, in afara blocului.

  2. Blocul: Da, am o problema cu faptul ca stau la bloc. Eu m-am nascut si am crescut la casa, in mediul rural. Cand m-am mutat in Bucuresti, in primii doi ani, am avut norocul de a locui tot la casa si de a ma bucura de o gradina in aer liber, de un foisor sau de un gratar in curte. Niciodata nu am suportat sa stau inchis intre patru pereti. Tocmai de aceea am inceput sa caut anunturi cu vanzari case Ploiesti pentru a ma reorienta cat mai curand catre o alta zona a tarii, nu atat de zgomotoasa precum capitala.


In primul rand, dupa cum am mentionat in randurile de mai sus, nu voi mai fi nevoit sa locuiesc la bloc, inchis intre patru pereti. Viata la casa este alta decat cea la bloc, chiar daca acea casa se situeaza in mediul urban sau rural.

In al doilea rand, nu am vecini ''de perete'' pe care trebuie sa-i suport la ora 07:00 cand isi desfasoara activitatea in voie si se gasesc ei sa faca galagie cu ceva.

In ultimul rand, Ploiesti mi se pare ideal, atat la nivel de pret al locuintelor, cat si la nivelul de liniste, de confort, nivel redus de agitatie + am primit mai multe recomandari de la prieteni sau cunostinte care s-au mutat din Bucuresti in Ploiesti si care nu regreta alegerea facuta.

Cel mai important criteriu il reprezinta ''sentimentul de ACASA'' atunci cand decizi ca vrei sa te muti. Mai intai trebuie sa mergi sa vizionezi, sa stai in zona macar doua-trei zile, sa iti placa, sa nu accepti oferta locuintei daca nu esti 100% convins pentru a evita regretele ulterioare care duc la dezamagire. Locuinta ideala este aceea in care te simti precum acasa si acea zona din tara unde iti gasesti linistea sufleteasca.

Preferintele difera si sunt constient de asta. Cred ca fiecare dintre noi avem un oras preferat in care ne simtim bine si in care revenim de fiecare data cu drag. Prefer ca acest fenomen sa il iau precum un semn si ca este cazul sa incepi sa iti cauti o locuinta in orasul preferat. Cum ar fi sa te trezesti maine dimineata si sa iti bei cafeaua in locul preferat sau cum ar fi daca maine, dupa atatia ani de stat la bloc, te vei trezi locuind la casa?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.