Cum iti creezi o campanie publicitara cu obiecte promotionale?

Pot spune ca mi-a venit ideea de a scrie acest articol in urma cu cateva zile cand am terminat de citit o carte de afaceri. In cadrul acesteia era descris cat de important este sa creezi un brand din afacerea ta.

Exista o multime de afaceri in aceasta lume iar o parte dintre acestea sfarsesc mult mai rapid decat si-au imaginat anteprenorii initiatori deoarece nu au stiut cum sa investeasca banii si cum sa obtina rezultate semnificative pe piata din domeniu.

Cel mai important criteriu pentru a reusi in business il reprezinta publicitatea. Din punctul meu de vedere, primele 6, pana la 12 luni, banii obtinuti din micile vanzari trebuie investiti inapoi in publicitate si obiecte promotionale pentru a creste afacerea, a atrage clienti iar la final, in a forma un brand din firma.

In jurul nostru avem o multime de companii care au pornit afacerea cu ajutorul unui laptop, a unei conexiuni de internet si a unui mic spatiu de depozitare (exemplu: un garaj) iar astazi au devenit #1 pe segmentul lor de activitate.
De ce am nevoie pentru a ma promova?

1. Obiecte promotionale personalizate: Orice utilizezi in fata unui client sau oferi cadou clientilor/potential clienti trebuie sa fie personalizat cu numele, logo-ul sau numele si logo-ul companiei. Impactul vizual este primul si conteaza cel mai mult. Acest lucru ofera o nota de incredere clientului, incredere care o data castigata, contribuie cu inca o caramida la consolidarea afacerii.

2. Prezenta pe social media: Retelele de socializare reprezinta cea mai eficienta metoda de a tine legatura cu clientii, de a interactiona cu ei si reprezinta locul de unde acestia isi pot lua informatiile necesare sau iti pot urmari postarile in fiecare zi. Conform unui studiu, oamenii petrec minim doua ore pe zi pe retelele de socializare. Prezenta afacerii tale in acest mediu este obligatorie si contribuie semnificativ la temelia afacerii. Mai mult de atat, sa nu uitam sa mentionam ca aici dispunem si de diferile tool-uri pentru a crea reclama si a fi cat mai vizibil pe profilele utilizatorilor.

3. Magazin online/Site: In functie de domeniul de activitate vei avea obligatoriu nevoie de un site de prezentare sau un magazin online pentru ca lumea are nevoie sa te gaseasca si doreste sa stie UNDE esti, de unde ai aparut, unde existi etc. Poate, o parte din acestia doresc sa iti rasfoiasca portofoliul de produse sau chiar sa plaseze o comanda in magazinul tau online.

Este deja stiut faptul ca un magazin online inseamna un cost financiar mai mic de intretinere, reprezinta o modalitate mai rapida de a vinde produse si este mult mai comod. Comparativ cu un magazin fizic, aproape toata munca se poate realiza din fata unui calculator.

Sunt de parere ca este momentul sa construiesti o afacere a ta. Ar trebui sa te gandesti ca ceea ce faci astazi pentru compania in care lucrezi, vei putea face maine doar pentru tine iar remuneratia creste semnificativ.

Te-ai gandit sa pornesti la drum in lumea afacerilor? Daca da, la ce te-ai gandit sa realizezi pentru tine?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.