De ce nu este recomandat sa ajungi la urgente stomatologice?

De cand eram mic, m-am confruntat cu o teama fata de doctori greu de descris. Nu pot exprima in cuvinte fobia fata de ace, de saloane medicale si de oameni imbracati in halate albe.

Din fericire, multi ani am fost ferit de probleme de sanatate si nu am fost nevoit sa merg la medic, dar o data si o data trebuia sa se intample si acest lucru.

O sa va povestesc cum a fost prima mea experienta medicala stomatologica.


Desi am avut grija de dantura mea, datorita consumului foarte mare de dulciuri, nu am fost ferit de aparitia cariilor iar atunci cand acestea ataca dantura si nu previi sau tratezi la timp, vei avea parte de momente dureroase si de adevarate pierderi de...masele.

Imi amintesc ca eram in perioada liceului cand au inceput sa apara primele simptome. Maselele au inceput sa fie marcate de pete negre (de carie), au inceput sa ma doara, sa se umfle pana la stadiul de cumulare de puroi.

Am tratat simptomele de fiecare data, dar nu si cauza, prin antibiotice, calmante si pungi cu gheata aplicate pe obraz. Nu era o solutie pe termen lung. De obicei, durerile reapareau dupa 2-3 saptamani iar procesul era reluat.

Aproape ca ma obisnuisem cu suferinta, asta pana am ajuns in stadiul in care ma dureau maselele si daca mestecam mancare - lucru care se intampla la doi ani diferenta de primele simptome pe care le-am avut.

Dupa acesti doi ani, va asigur ca dantura mea arata ca dupa un razboi care avusese loc in gura mea. Curata, dar bolnava in acelasi timp.

Ce m-a impins sa merg la stomatolog?


Durerile! Acestea erau atat de intense incat aveam nopti nedormite din pricina lor iar medicamentele deja nu isi mai faceau efectul.

Am mers la un medic stomatolog la recomandarea cuiva din familie doar pentru garantia pe care am primit-o ca nu ma va durea si ca lucreaza excelent cu pacientii.

Va asigur ca in ziua cu pricina, cand am pasit in sala de asteptare, aveam senzatia ca eram un miel venit la sacrificare de buna voie. Deja aveam o multime de scenarii negative in cap, tremuram din toate incheieturile si ma rugam sa se termine cat mai rapid.

Cosmarul din capul meu era pe departe distant comparativ cu realitatea. Dupa cateva minute de asteptare, o asistenta draguta ma striga si ma pofteste inauntru. In ciuda mediului medical si a tuturor instrumentelor de lucru din camera, am fost primit cu un salut calduros si am inceput sa discutam despre problema pe care o am. Simteam ca stadiul discutiei se afla in afara acelui cabinet, ca si cum am sta la o masa, cu o bere in fata si am discuta despre...un meci de fotbal.

Toata aceasta atmosfera creata de medicul stomatolog si asistenta lui a detensionat situatia iar panica a disparut mai rapid decat ma asteptam. Desi ma aflam in categoria de urgente stomatologice, acesta mi-a garantat ca durerea nu va fi resimtita deloc si chiar asa a fost.

Avand in vedere ca am bagat toata gura in service, daca as putea spune asa, costul final a fost sub suma pe care am aproximat-o eu ca o voi cheltui. In doar cateva saptamani in care il vizitam pe domnul doctor de doua, trei ori pe saptamana, dantura mea arata perfect iar durerile au disparut in totalitate.

Daca esti curios la ce cabinet medical am fost, atunci acceseaza acest link: https://www.facebook.com/ProliDent.

Clinica este din Cluj Napoca, situata pe strada Memorandumului nr. 8. Aceasta este deschisa de luni pana vineri in intervalul orar 8-19 si sambata in intervalul orar 9-13.

Pentru programari puteti suna oricand la 0264.542.446 si 0741.215.513.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.