Cum m-am pregatit pentru un copil?

Desi titlul este sugestiv, nimeni nu este pregatit niciodata pentru un copil. Daca intrebam o suta de romani pe strada (da, ma uit la emisiunea lui Cabral), majoritatea vor afirma ca nu sunt pregatiti pentru un copil, dar intrebarea esentiala este: Cand suntem pregatiti pentru un copil?

Raspunsul cred ca este ''niciodata'' fiindca intotdeauna intervine altceva, intotdeauna lipseste cate ceva si niciodata nu terminam ceea ce ne-am propus si am inceput. Acest lucru s-a intamplat deja, iubita mea ramanand insarcinata. Suntem impreuna de cinci ani, dar cu toate astea, imi venea greu a crede ca voi deveni tata in cateva luni. As putea afirma faptul ca primele doua zile mi-a venit greu a crede, deoarece ma consider un adult adolescent, adica acel adult care se distreaza ca in adolescenta si care face ce vrea cand vrea.

Prioritatile se vor schimba cat de curand, asadar o data cu ele au venit si cumparaturile pentru copil.

Cum m-am pregatit pentru un copil?


Ma declar un viitor tata complet nepriceput. Niciodata nu am avut grija de copii sau sa ma preocupe din punct de vedere informational cresterea acestora. Singurii copii pe care i-am avut prin preajma au fost cei care treceau pe langa mine pe strada. Asadar, am inceput sa caut informatii pe internet, sa vorbesc cu prieteni si cunostinte care sunt parinti de copii de cativa ani si iau cateva sfaturi cu privire la cresterea acestora.

Asa am aflat ca cel mai important lucru pentru un copil nou nascut il reprezinta calitatea somnului. Pentru o crestere mai usoara din punct de vedere al parintilor, adica fara prea multe tipete, plansete si pentru a evita ca cel mic sa se trezeasca din ora in ora, este recomandat sa se achizitioneze un carucior si patut de calitate, atat pentru momentele cand acesta este acasa, cat si pentru momentele in care ne deplasam cu el de acasa.

Am primit un link drept recomandare, asadar sunt pregatit sa cumpar online caruciorul si patutul copilului. In felul acesta nu mai trebuie sa imi fac griji asupra alegerii sau a transportului de la magazin pana acasa.

Cateva puncte PRO ale caruciorului achizitionat pentru nou nascut:

  • este un carucior modular alcatuit dintr-o unitate sport transformabila si un cosulet auto fiind ideal pentru plimbari din prima zi de nastere. Sistemul de prindere a componentelor pe cadru este intuitiv si usor de folosit.

  • Cadrul caruciorului este usor si se pliaza tip carte pentru a ocupa cat mai putin spatiu iar suspensiile incorporate faciliteaza plimbarile pe suprafete accidentate.

  • Cadrul este prevazut cu un cos de cumparaturi incapator.

  • Material textil de inalta calitate cu nuanta exterioara Bej si interior Roz deschis

  • Manerul este ajustabil pe inaltime si imbracat in piele ecologica pentru a spori confortul parintelui in timpul plimbarilor.

  • Gentuta pentru mamici se poate prinde pe cadru datorita capselor de pe cureaua gentii.

  • Unitatea sport este reversibila pe cadru putand fi folosita atat cu fata la parinte cat si cu fata la sensul de mers. Aceasta este dotata cu centura de siguranta in 5 puncte pentru un nivel sporit de siguranta in timpul plimbarilor. Unitatea sport poate fi reglata pe 3 nivele de inclinare si poate fi transformata intr-un landou confortabil cu ajutorul a 3 chingi care modeleaza unitatea.

  • Copertina XXL il va proteja pe micut de soare si vant iar husa de protectie pentru picioare ii va oferi caldura in sezonul rece.

  • Puteti atasa un extrapad pentru perioada cand copilul este micut astfel incat sa ii oferiti un confort sporit in landoul transformabil.


 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.