Cadouri inedite pentru Secret Santa

Mosul Secret (dupa cum se traduce) este o traditie occidentala in care membrii unui grup isi fac cadouri fara a se descoperi identitatea ''Mosului''. Cineva responsabil de organizare face mai multe bilete cu numele persoanelor participante, apoi sunt puse intr-un bol, amestecate si extrase de fiecare participant. In ziua stabilita, cadourile se lasa sub brad cu un bilet care cuprinde numele persoanei pentru care se adreseaza cadoul.

Aceasta traditie este foarte des intalnita in companii si marile corporatii din Romania si este, din punctul meu de vedere, o activitate recreativa si care ne bucura pe toti.

Acum ca am terminat cu teoria pentru cei care nu au participat pana in prezent la un astfel de eveniment, am sa va povestesc cum au decurs ultimii ani in cazul meu referitor la Secret Santa.

Nu stiu cum am reusit, dar in fiecare an am tras bilet cu nume de fata (asta poate si datorita faptului ca lucrez intr-un mediu format din 80% fete iar probabilitatea este foarte mare) si mereu trebuia sa ma gandesc foarte mult la cadoul pe care trebuia sa il cumpar. Stiti si voi cum e, fetele sunt mai pretentioase, nu trebuie sa te risti aiurea ci sa mergi pe un cadou basic, dar sigur, ceva ce utilizeaza, poarta sau ceva care o sa-i placa garantat.

Asadar, cum am experienta anilor trecuti in cumpararea de cadouri, am decis sa iti ofer cateva idei de cadouri inedite pentru colege de Secret Santa:

  1. Gift Card. Daca nu te pricepi deloc sa cumperi cadouri pentru femei si nu esti inspirat, cea mai rapida varianta este sa cumperi un Gift Card in valoare de.... Suma stabilita de tine. In felul acesta, colega ta isi poate cumpara orice isi doreste de acea contravaloare din magazinul de unde ai cumparat cardul sau isi poate cumpara de o contravaloare mai mare si plateste doar diferenta de bani.

  2. Mai stiu un lucru si anume: femeile sunt innebunite dupa bijuterii, dar mare atentie: mai sunt cateva exceptii care nu poarta bijuterii. In cazul acesta, acest sfat cu numarul 2 nu-l lua in considerare. Pentru a merge sigur la tinta, iti recomand o pereche de cercei. Aproape toate femeile poarta cercei iar o parte din acestea ii inlocuiesc frecvent. Asadar, o pereche de cercei in plus nu strica niciodata, iar daca sunt din aur, deja cadoul inedit tocmai l-ai oferit si va fi apreciat.


In cazul in care este o persoana careia nu ii plac bijuteriile din aur, te poti reprofila pe o pereche de cercei din argint.

3. Daca doresti sa aiba o amintire de la tine, ii poti oferi o rama foto in care sa isi pastreze o amintire din viata ei aproape. Rama foto poate fi personalizata cu un mesaj.

In anul care tocmai a trecut am fost constrans de timp si datorita deplasarilor pe care le-am avut si nu am avut suficient timp sa caut si sa gandesc la un cadou inedit pentru colega mea, asadar am ales un gift card in valoare de 150 lei pe care i l-am lasat sub bradutul nostru comun.

Sunt sigur ca i-a utilizat cu drag pentru ca sunt o multime de cadouri ce pot fi cumparate de pe http://roxannes.ro cu acest gift card sau cu o diferenta foarte mica de bani. Mai mult de atat, are posibilitatea de a-si alege cadoul singura, ceva ce ii place, ceva ce isi doreste sa isi cumpere de ceva timp si nu a reusit sau un obiect pe care sa il tina amintire din partea mea. Sa ii utilizeze cu drag si sa se bucure de cadou.

Au ramas 359 de zile pana la urmatorul Craciun pe care il astept cu mare nerabdare. Este o sarbatoare care reuseste sa ne apropie pe multi, atat intre colegi, cat si acasa, alaturi de familie. Este unica sarbatoare in care reusim sa ne deconectam de birou, de sarcinile de lucru, de probleme si de stres. Bucuria cadourilor oferite si primite reprezinta un sentiment de nedescris. Uneori imi doresc, daca ar fi fost posibil, sa fie Craciun de mai multe ori pe an, dar cu siguranta si-ar pierde din magie daca s-ar intampla acest lucru.

In cadrul companiei in care activezi, se organizeaza Secret Santa? Daca da, tu ce cadouri ai oferit/primit de Secret Santa?

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.