Ne mai dam pe biciclete?

09:24:00
Ahh, ce-au trecut anii acestia din viata. Vorbesc de parca as avea 70 de ani si ma plang ca mi-a trecut viata si-mi pare rau de tinerete. Am doar 22 de ani, dar deja imi pare rau de copilaria pe care am pierdut-o destul de devreme din pricina greutatilor. As putea spune ca nu m-am putut bucura de prea multe lucruri in copilaria mea, ba chiar...aproape deloc. De un singur lucru m-am putut bucura din plin, ci anume, plimbarile in aer liber, pe camp, cu bicicleta. Nu am schimbat foarte multe biciclete pe de-a lungul timpului, dar pe acelea pe care le-am avut, m-am bucurat la maxim de ele. Uneori, ma opream la umbra unui copac si vorbeam cu bicicleta. A facut parte din sufletul meu si am purtat taine care vor ramane ingropate intotdeauna in trecut. Pedalam de placere, din dorinta de a ajunge undeva, dar si de nervi, in momentele mai putin placute in care ma simteam nevoit sa evadez din rutina de acasa.
Bicicletele mele erau simple, nu ca acestea care se gasesc, acum, pe piata cu tehnologie "pe ele". Cu toate astea, cele "vechi" cat si cele prezente pe piata, arata foarte bine. Anumite biciclete copii Bekid sunt foarte ieftine, calitative, moderne si practice, fiind recomandate ca fiind ideale pentru copilul/copii tai.
Copii din ziua de astazi au nevoie de activitati in aer liber. O bicicleta nu reprezinta doar un mijloc de transport ci si un partener de drum si un bun prieten. Toate astea depind de legatura dintre proprietarul acesteia si bicicleta insa poate exista o legatura foarte stransa, asa cum a fost legatura dintre mine si bicicleta pe care am avut-o. Imi amintesc cat de mult am tinut la prima bicicleta pe care am avut-o. Am ramas fara aceasta dupa trei ani si jumatate, cand mi-a fost furata si nu a mai fost gasita. Am plans atunci cand am aflat ca mi-a fost furata si speram ca o sa fie gasita, dar...degeaba. Dupa un timp, mi-am cumparat o bicicleta moderna, de care m-am atasat foarte rapid si de pe care nu m-am mai dat jos timp de o saptamana, plimbandu-ma de dimineata pana seara.
In cazul in care te aflii in categoria curiosilor si vrei sa te documentezi pe marginea subiectului biciclete pentru copii, te invit sa dai click aici.

Copilaria trebuie sa mearga ca pe roate... pe doua roti si un cadru. Adica...pe bicicleta.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.