Despre omul frumos - Dan Puric

 Cine este Dan Puric?

      Dan Puric este un minunat actor, eseist, autor ÅŸi regizor de teatru român.
Pentru restul ar fi frumos să încercaţi să-l cunoaşteţi, să-l citiţi, să-l ascultaţi. Mie mi se pare a fi şi un bun orator.

     Trebuie să recunosc că despre această carte nu am auzit decât acum o lună când, din întâmplare, mătuÅŸa mea a adus-o acasă. Cartea este împrumutată de la o doamnă doctor, o cunoÅŸtinţă dragă de a ei care i-a recomandat-o ÅŸi oferit-o cu mult drag la rândul ei.
      De cum am văzut-o, ÅŸi cu mare ruÅŸine trebuie să recunosc că până atunci nu am auzit de această carte ÅŸi de autorul ei, mi-am dat seama că trebuie să fie o carte pe cinste. Åži este!
Cartea conţine mici povestioare sau interviuri la care dânsul, domnul Dan Puric, a participat, interviuri etalate cuvânt cu cuvânt şi virgulă cu virgulă.

     Personal, de la prima pagină până la ultima, am rămas impresionată de uÅŸurinÅ£a cu care vorbeÅŸte dar, totodată, de modul pătrunzător prin care o face.Mi-a dat senzaÅ£ia că nu este totul sfârÅŸit ÅŸi că Å£ara noastră este de fapt o mare comoară, mult mai mare decât o găseam eu.
     Ei bine, da! ÃŽn această carte se vorbeÅŸte în mare parte despre Å£ara noastră, despre comorile ei ÅŸi despre puterea ei de a se Å£ine „pe picioare”. Domnul Dan Puric îşi expimă părerile, gândurile ÅŸi „viziunile” despre ceea ce noi cu toÅ£ii compunem dându-i viaţă acestui loc, acestei ţări. De asemenea, povesteÅŸte în câteva mici capitole despre viaÅ£a dânsului, despre amintirile ce l-au Å£inut viu ÅŸi despre frumosulce exista încă de pe atunci.
      Mai degrabă, după părerea mea, exista mai mult frumos atunci decât acum…

      Vă îndemn aÅŸadar să răsoiÅ£i niÅ£el cartea, să băgaÅ£i de seamă fiecare cuvânt ÅŸi să înÅ£elegeÅ£i ceea ce rândurile vă îndeamnă, adică frumosul.

Articol realizat de Rădoi Alina-Georgiana 
- Revista Orizonturi Literare -

3 comentarii:

  1. Această carte se află pe lista mea de viitoare lecturi. Felicitări pentru articol! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am recomandat această carte pentru că sunt mai mult ca sigură că sunt mulţi cei ce o vor înţelege, pentru că merită citită şi gândită fiecare frază. Mi-ar plăcea tare mult ca, după ce o veţi citii, să vă reântoarceţi şi să vă exprimaţi părerea.

    RăspundețiȘtergere

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.