Interviu Loredana Boghiu: "Pun mult suflet în fiecare emisiune"

01:10:00
       Bună, dragilor. Astăzi o avem în casuţa noastră pe Loredana Boghiu, realizatoarea şi prezentatoarea emisiunii Feelynx de la Radio Lynx. Sunt un ascultător fidel al acestui post de radio şi al emisiunii Feelynx, lucru care m-a determinat să încerc să o aduc în cadrul revistei pe Loredana şi iată că am reuşit. Mulţumesc, Loredana! BINE AI VENIT!

      Bună, Loredana. Spune-mi, cum a început totul? Cum ai ajuns la Radio Lynx?

     Bună și mulțumesc frumos pentru invitație. :) 

    Cumva… întreaga poveste începe încă de când eram în liceu. Într-o vacanță de vară am câștigat un concurs organizat de cei de la 121.ro. Anii au trecut, am ajuns la București, dar am mai continuat să accesez acel site. Într-o zi… am descoperit pe respectivul site și playerul Radio Lynx. Entuziasmată fiind de ideea unui post de radio - video, în care atât invitații cât și realizatorii emisiunilor pot fi văzuti de către cei ce-i urmăresc… am decis ca în următoarea zi să le bat la ușă și să-i întreb dacă mă primesc și pe mine în casa lor. Peste trei săptămâni eram parte din echipă. Răspundeam la: mica ucenică. 

        Ce te-a determinat să alegi această cale? Adică, a fost o alegere de moment sau o dorinţă din copilărie să ajungi să prezinţi emisiune la radio?

         E dificil să spun exact ce m-a determinat să urmez această cale. Știu însă sigur că mi-am dorit foarte mult să fiu la microfon, să fiu într-un studio radio. Și da. Poate sună clișeic, dar am avut această dorință… chiar de când eram mică. Abia în facultate am ajuns însă cu adevărat să cred că voi și reuși. 

     Care crezi că sunt avantajele jobului tău? 

     În primul rând, îmi place foarte tare ceea ce fac. Pun  mult suflet în fiecare emisiune, în fiecare intervenție și mă bucur de fiecare dată când oamenii reacționează la provăcările echipei Radio Lynx. Pe de altă parte, îmi place foarte mult și faptul că pe zi ce trece, am ocazia să cunosc oameni care pun umărul la ceea ce numim o societate mai bună. 

     Cum descrii emisiunea pe care o realizezi în câteva cuvinte?

     Pasiune, energie pozitivă și oameni frumoși. 

     Care este mesajul general pe care îl transmite emisiunea?

      Ah… îmi doresc foarte mult ca oamenii să vadă și lucrurile bune, exemplele pozitive din societatea noastră, nu numai pe cele negative care rulează zilnic in media. Avem foarte mulți oameni de la care putem învăța, foarte mulți oamenii care contribuie la o societate mai bună și e păcat să nu-i vedem, să nu-i susținem, să nu le urmăm exemplul. 

     Ce preferi mai mult: radio sau tv? De ce?

     Hmmm… e o întrebare dificilă. Radioul îți oferă parcă mai multă emoție, mai multă intimitate. Uneori… simți că ești doar tu și ascultorul sau doar tu și realizatorul... fară ca cineva să te judece pentru ceea ce ești sau pentru ceea ce spui. Pe de altă parte, televiziunea îți oferă mai multe oportunități, mai multe feluri de a transmite mesajul, dar e totul mult mai stresant. Îmi plac amândouă și cred că și acesta e un alt motiv pentru care mă simt atât de bine în casa Lynx! Aici e atât radio, cât și tv. Apropo… acum e și Lynx Tv. 

     În studio ai avut o mulţime de invitati. Ce concluzie ţi-au lăsat unii dintre ei? Care e părerea ta vis-a-vis de ceea ce fac unele persoane în viaţa de zi cu zi?

    Cei mai mulți dintre invitați reușesc să mă încarce adesea cu energie pozitivă. Fac cu atâta placere lucrurile despre care îmi povestesc, încât… îmi transmit și mie entuziasmul lor. Sunt încântată să aflu că avem atât de mulți oameni care știu ce vor de la viață, care acționează și care se implică și în a-i ajuta și îndruma pe ceilalți. Partea și mai interesantă este că unii dintre ei... fac acest lucru fără a avea beneficii financiare. 

      Care e atmosfera în studio? Cum se simt invitaţii sau cum trebuie aceştia să fie în momentul în care se aşează pe scaun şi încep să vorbească?
       Păstrez mereu o atmosferă prietenoasă, călduroasă, relaxată. Îmi doresc foarte mult ca oamenii care pășesc în studioul Radio Lynx să se simtă în largul lor, să zâmbească, să fie ei. Asta e tot ce contează. Restul vine de la sine. 

       Spune-le câteva detalii cititorilor despre emisiunea Feelynx. În ce zile se difuzează? De la ce oră? etc.

      Ne putem vedea și auzi în cadrul emisiunii FeeLynx pe www.radiolynx.ro vinerea de la 14 la 16, dar și sâmbăta și duminica de la 17 la 20. Oricum, pregătesc și o surpriză. Ca un mic indiciu: e despre educație. 

     Scrie un mesaj pentru oamenii care ne citesc...

     Poate că nu e întotdeauna cel mai ușor lucru, dar haideți să încercăm să ne îndreptăm atenția spre lucrurile pozitive, spre gasirea soluțiilor și nu spre cramponarea în replica: “Niciodata n-o să facem performanţă!” pentru că atunci… chiar n-o să facem. Haideți să ne exprimăm părerea, haideți să zâmbim și să ne dăm voie să fim fericiți. 

www.radiolynx.ro

- Interviu acordat de Loredana Boghiu pentru revista Orizonturi Literare - 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.