Talisman aducator de iubire si noroc

09:23:00
      La fiecare dintre noi ne vine randul. Nu scapam in viata asta fara sa ne indragostim. Insa atunci cand ne indragostim si avem parte de o relatie fericita, acest lucru reprezinta un succes si o realizare in viata noastra. Pentru a ne arata iubirea fata de persoana aleasa sa ne devina viitoare sotie, ii facem cadouri si-i acordam mici atentii.
      Consider ca un cadou trebuie sa fie simbolic si sa reprezinte iubirea care ne leaga, dar, prin care, sa exprimam ceea ce ne dorim. Acest lucru m-a facut sa ma gandesc la un cadou mai special, mai neobisnuit si iesit din tipar. Cum majoritatea aleg sa ofere inele, bratari, lantisoare ca si cadou, eu am ales un talisman din argint aducator de noroc, pentru ca asta ii doresc, sa aiba parte numai de noroc si lucruri bune.
      Talismanul are o semnificatie istorica puternica, fiind considerat un obiect sacru oferit conducatorilor de trib pentru noroc, ca acestia sa iasa invingatori in lupta pentru supravietuire. Cu trecerea anilor, semnificatia talismanului a fost reinterpretata, dar cu toate astea, un singur lucru i-a ramas la baza: norocul.
      As putea spune ca am facut o alegere potrivita dupa expresia ei faciala in momentul in care a deschis cadoul. S-a luminat la fata si un zambet larg i-a cuprins chipul. Era mai fericita decat un copil de clasa a doua dus de parinti la cofetarie.
      Acesta a fost primul cadou pe care i l-am oferit. Cu trecerea timpului, i-am mai oferit si alte cadouri, dar se cunoaste ca acesta ramane preferatul dupa atata timp. Acest lucru ma bucura si iata, rezumandu-ne la talisman, ma consider norocos ca am o asa iubita.


Tu ce cadouri ii cumperi iubitei tale?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.