Unde-ti poftesti clientii?

02:28:00
      Am o mare dilema cu care ma confrunt in ultima perioada. De fiecare data cand invit pe cineva la mine, ma stresez raportandu-ma la cum trebuie sa fie, totul sa fie perfect, sa se simta bine, sa manance, sa bea, sa fie ca la el acasa.

      Brusc, tot acest disconfort din pricina grijilor dispare de indata ce persoana respectiva paraseste locuinta cu zambetul pe buze. Asta nu inseamna ca nu-mi plac musafirii, ci din contra, iubesc oamenii si imi doresc sa-i am pe cei dragi alaturi de mine in permanenta, daca se poate (stiu, lucrul acesta este imposibil).

      Toti musafirii doresc sa stea in living, asta datorita faptului ca in living am mai multa lumina decat in celelalte camere si pentru faptul ca detin canapele de piele pentru living foarte confortabile. Atunci cand te asezi pe o astfel de canapea, te relaxezi si parca stai asezat pe un norisor pufos.
Acestia se dinstind rapid si se fac confortabili in locuinta mea. Observ cum isi intind bratele in stanga si-n dreapta, isi pun picior peste picior si incepem sa vorbim timp de cateva ore.

      Timpul trece, vizitele se duc si vin altele iar oamenii raman cu aceeasi impresie buna pe care le-am facut-o din primul moment in care mi-au pasit pragul. I-am servit cu tot ce am mai bun, i-am lasat sa faca ce vor, ne-am simtit bine impreuna si asta reprezinta cheia succesului. Astfel de momente petrecute cu cei dragi ne vor ramane mereu in minte si, poate, mai tarziu, vom tanji dupa ele. Astfel de clipe trebuiesc pretuite fiindca niciodata nu vom sti ce ne asteapta maine.

     Confortul musafirilor consta in doua elemente: atmosfera pe care o creezi pentru cei din jurul tau si confortul personal, care consta in locurile in care acestia sunt nevoiti sa stea, fie vorba despre fotolii si canapele. Daca tu mergi la cineva in vizita si esti nevoit sa stai pe ceva incomod, nu-ti vei petrece multe ore stand de vorba cu acea persoana.


Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.