Anul 2017: O noua fita in materie de petreceri

11:50:00
      Zilele trecute am fost la petrecerea unui prieten care a implinit varsta de 18 ani, majoratul fiind un motiv important de sarbatoare, dar si ce sarbatoare!!!


Bautura, muzica buna, mancare, lume ''buna'' adunata si multa distractie. Petrecerea nu a fost deloc plictisitoare, fiind ''condimentata'' cu un moment de magie de catre un magician priceput care a reusit sa ne lase cu gurile gascate, de idola lui in muzica, Delia, care a venit si a cantat o ora pentru noi si de un moment mai putin intalnit, la petrecerile noastre, pana acum.
       Momentul a fost unul se suspans fiindca volumul muzicii a scazut, intensitatea luminilor la fel si in mijlocul salii de dans ne-a fost adusa o ''cutie'' mare de culoare neagra. O priveam cu totii cu mare atentie si asteptam sa iasa ceva sau cineva de acolo, dar nu se intampla nimic. Deja ne puneam semne de intrebare, moment in care a venit sarbatoritul si a dat copertina la o parte de pe ea.
       Vreau sa va intreb: Stiti acele cabine pentru realizarea fotografiilor plasate in centrele comerciale din marile orase? Daca da, vreau sa va spun ca o astfel de cabina ne-a fost pusa la dispozitie in cadrul acestei petreceri pentru a face fotografii catre doi, trei, maxim patru (pe rand) si sa ne bucuram de ''nelimitatul'' care ne-a fost oferit.
Nu credeam ca exista cabina foto de inchiriat si ce-i drept, am abuzat putin de ea cu totii si am facut o multime de fotografii. L-am intrebat pe sarbatoritul nostru cum i-a venit ideea si mi-a spus ca a vazut asa ceva tot la un majorat la care a fost si el invitat si ca aceasta este fita anului 2017 iar pretul de inchiriere este foarte mic.
      In gandul meu: "Ce-ti mai e cu tinerii astia de 18 ani! Noi, astia care suntem trecuti de peste 23 ani, nu stim de aceste lucruri''.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.