Așa m-am născut eu - de Mihai Sîrbu

02:14:00





Așa m-am născut eu





Aşa m-am născut eu... te iubesc! Ce să fac?
Spune-mi ce să fac?


Nu
cred că există o soluție miraculoasă pentru a rezolva


Această
problemă minoră. Şi dacă ar exista, asupra mea nu ar


Avea
nici un efect! Absolut, nici un efect, obișnuiește-te cu ideea.





Eu
deja m-am obișnuit cu ideea, să ştii e foarte frumos să fii îndrăgostit.


Încearcă
şi tu. Nu-ți fie teamă. Nu e nimic rău în a fi îndrăgostit.


Şi mai
ales nimic periculos... Că s-ar putea să nu-ți mai revii niciodată...


Asta e
altă poveste... Dar nu lua în seamă acest detaliu nesemnificativ.





Şi eu
sunt îndrăgostit şi nu mi-am revenit nici până acum,


Şi
după cum vezi, sunt un om care trăiește şi se bucură de viață,


Din
plin. Zvonurile, că oamenii îndrăgostiți ar fi nefericiți,


Sunt
doar minciuni inventate de cei care vor să te vadă nefericită.






Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.