Mutarile neprevazute prevad masuri urgente

01:06:00
      Nu demult va povesteam pe acest blog despre mutarea mea in Ploiesti, oraselul pe care l-am laudat atat de mult si in care imi place sa traiesc. Ghiciti ce? Ma mut inapoi in Bucuresti.
     Abia ce am apucat sa mobilez apartamentul, sa-l aranjez, sa-l fac dupa bunul plac si ma intorc de unde am plecat. De ce? Pentru ca am primit o oferta foarte atractiva de lucru si motivat financiar sa fac aceasta mutare.
Imi pare totusi rau ca sunt nevoit sa parasesc acest coltisor de rai, dar avand in vedere ca perioada pentru care voi pleca este pe durata nedeterminata si nu stiu daca am sa ma mai intorc vreodata in Ploiesti, ma vad nevoit sa pun apartamentul la vanzare.
    Prin urmare, cine cauta apartamente 3 camere de vanzare in Ploiesti sunt rugati sa ma contacteze in privat pentru mai multe detalii. Apartamentul a fost achizitionat de la firma Royal Imobiliare, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din tara noastra. Calitatea lucrarilor efectuate ii recomanda cat si pretul atragator pentru clienti.
    Apartamentul se afla in aceeasi stare ca in ziua mutarii, adica nou, doar ca este mobilat si utilat complet. Pot spune ca am reusit sa ma bucur in totalitate de acesta doar o saptamana, cand abia ma asezam la casuta mea.
    Doritorii pot obtine fotografii sau filmari din interiorul acestuia inainte de a fixa o vizita.
Ploiesti este o alegere foarte buna daca alegi sa te muti. Oamenii sunt mai calmi, rabdatori, orasul este curat, exista multe locuri de munca iar locuintele sunt mai ieftine decat in Bucuresti. Scapi de aglomeratia urbana, ambuteiaje, miros, imbulzeaza si alte lucruri enervante care ti se intampla in trafic, cand mergi pe jos sau cu mijloacele de transport in comun.

       Te-ai gandit sa parasesti capitala pentru un oras mai linistit? Daca nu, ce te retine?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.