Obiecte personalizate prin toata casa

06:36:00
    Intotdeauna mi-am dorit sa fiu unic prin ceea ce fac, prin felul in care ma comport, dupa ceea ce port s.a.m.d. Acelasi lucru este valabil si in cazul obiectelor din locuinta mea, acestea trebuie sa fie diferite fata de tot ce se gaseste pe piata.
    Toate acestea contribuie la imaginea pe care mi-o formez zi de zi in societate si in fata oamenilor cu care interactionez. Toate persoanele care mi-au calcat pragul au ramas impresionate de lucrurile din jurul lor, fiecare intrebandu-ma de unde le achizitionez, exprimandu-si dorinta ca vor si ei.
Nu le pot oferi aceste informatii, din pacate fiindca nu se gasesc nici unde. Fiecare obiect este personalizat dupa bunul plac, realizat pe comanda.

    Este o atmosfera ambientala iar fiecare obiect are povestea lui. Stiti oamenii care au tatuaje pe corp? Daca mergeti la ei si-i intrebati ce semnifica un anume tatuaj, iti va spune o intreaga poveste. Nu am mania tatuajelor si nu imi doresc sa fac pe corp aceste desene, dar intamplarile din viata mea se regasesc ''tatuate'' pe obiectele din locuinta.Tristete, veselie, melancolie, furie...fiecare reprezinta o stare si semnifica un moment placut sau mai putin placut din viata mea.
     Nu doar obiectele din casa sunt personalizate ci si obiectele pe care le port zilnic la mine, in rucsac, cum ar fi: memory stick, bricheta, breloc, snur din acela de pus la gat etc.
    Daca mama afirma ca are un copil unic pe lume (chiar asa e) atunci am ajutat la acest proces de unicitate prin obiecte personalizate aduse in viata mea. Sunt accesorizat din cap pana-n picioare. Imi aleg cu atentie cu ce ma imbrac sau ma incalt pentru a fi in ton cu accesoriile sau...invers, prima impresie contand intotdeauna.


Accesoriile personalizate au un rol important in viata ta? Daca da, ce accesorii personalizate detii?




Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.