Poti sa o cuceresti cu un inel de argint

02:06:00
    Iubitoare de argint, cine si-ar fi inchipuit? Intr-o lume in care femeile iubesc bratarile, inelele, cerceii si lantisoare din aur, iubita mea iubeste argintul. Aici, ne-am potrivit. Amandoi purtam argint si ne facem astfel de cadouri.
    Imi amintesc cu drag ca am reusit sa o cuceresc cu un inel argint, cu model si piatra swarovski. Nu am cum sa uit nici perioada in care ma chinuiam sa o cuceresc fiindca cu greu a dat curs flirturilor mele. Asa-s unele femei, mai greu de castigat, dar si la final te bucuri si esti mandru de reusita.
   Are o intreaga ''trusa'' cu bijuterii de argint. Sta in permanenta intr-un sertar, din noptiera. In fiecare dimineata, inainte de a pleca la munca, o deschide si incepe un intreg ritual in alegerea bijuteriilor pe care le va purta. Planetele trebuiesc alineate, chackrele la fel, totul sa fie zen si feng shui pentru a finaliza alegerea in 10 minute. In cel mai rau caz, poate petrece si 15-20 minute pana se decide asupra lor.
    Cred si eu atunci cand ai o cutiuta plina cu argint, ca esti indecisa in privinta a ceea ce vei alege sa porti. Eu detin doar un inel de argint, o bratara si un lantisor. Pe astea trei le port mai tot timpul.
Curand vreau sa-mi imbogatesc aceasta ''colectie'' cu bijuterii prin achizitionarea unor noi bijuterii de argint. Desi aceste bijuterii nu se devalorizeaza niciodata, din contra, le creste valoarea, totusi trebuie sa vin cu ceva nou. Exact cum ne reinnoim garderoba trebuie sa ne reinnoim si bijuteriile. Accesoriile poarta un rol important in viata noastra, nevoiti sa le asortam la stilul vestimentar.

    Prima impresie conteaza iar bijuteriile ajuta la crearea unei imagini cu privire la persoana din fata noastra. Iti doresti sa lasi o impresie placuta celor din jur, nu?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.