Vacanta de vara vs vacanta de iarna

04:47:00
       Ni se pare ca a trecut rapid vara fara sa ne bucuram la maxim de caldura. Ce-i drept, anul acesta nu am prea avut parte de zile toride, plajele nu au mai fost foarte aglomerate iar oamenii au simtit vara timp de o saptamana.  Unii, din acest motiv, nu au plecat in vacanta si au asteptat acest sezon pentru organizarea concediului. Vacanta nu inseamna doar vara, plaja sau iarna, munte. Vacanta reprezinta o perioada limitata de timp de care sa te bucuri, in care sa te distinzi cu prietenii si/sau familia si sa uiti de jobul obositor pe care il detii.        In aceasta perioada gasim oferte team building accesibile, oferte care ne trimit in aventura vietii noastre. Cel mai tentant mi s-a parut sa cunosc necunoscutul si sa fac asta intr-o activitate de echipa, sa trecem prin peripetii, sa ne concentram asupra mediului inconjurator si sa simtim adrenalina in organism. Automotivatia, determinarea si dorinta sunt cuvintele cheie. Activitatile precum raftingul, mersul cu tiroliana, activitatea de rapel, canyoning, catararea, exploatare a pesterilor, paintball si activitatea de supravietuire, toate acestea sunt atat de tentante incat nu te poti abtine sa nu te inscrii, macar o singura data, din curiozitate, la o activitate de team building. Sunt de parere ca fiecare persoana ar trebui sa experimenteze aceste lucruri si apoi, sa ia decizia sa revina, sa revina, sa revina...
      Personal, am dat vacanta la mare pe o oferta de team building. Este ceva mult mai complex, ceva care-mi ocupa timpul, care ma distreaza si ma relaxeaza in acelasi timp. In comparatie cu vacanta la mare, singurele activitati de acolo ar fi: balacitul in mare, statul la soare si noaptea, la club. Nimic special, nimic care sa ma faca sa zic: "Am trait vacanta asta la maxim." Daca aleg marea, as putea spune: "Am lenevit vacanta asta la maxim" sau "Am fost la mare...distanta de casa" ci doar atat.
Nu denigrez vacanta la mare. Fiecare isi organizeaza vacanta dupa bunul plac si dupa ceea ce-si doreste de la o vacanta. Eu imi doresc aventura, distractie si relaxare, toate intr-un singur cuvant: VACANTA!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.