Raspundem la apel: Alo, montanti echipati?

06:40:00

Montantii echipati reprezinta alternativa ideala pentru firmele de montaj sau pentru beneficiarii finali. 





     Daca nu te-ai aflat intr-o situatie ca a mea, nu vei putea intelege. Totul s-a intamplat in urma cu doua luni, pasind intr-o institutie publica a statului sa ma ranesc. Coboram cateva trepte sprijinindu-ma de balustrada din sticla, frumos confectionata (pe bani publici), trecandu-mi mana pe suprafata lucioasa a acesteia. La un moment dat, reusesc sa pasesc stramb, lucru care m-a dezechilibrat si m-am apasat cu forta pe marginea balustradei, urmand ca in momentul urmator, aceasta sa cedeze, reusesc ulterior sa ma prind de una din barile de sustinere. Aproape am simtit cum o sa ma ranesc sau am sa mor intr-un accident stupid, doar pentru faptul ca toata acea constructie nu a fost gandita si realizata cum trebuie. Balustrada ducea lipsa de montanti echipati pentru fixarea corecta a suprafetei din sticla


      Trebuie sa invatam sa fim mai prudenti si sa efectuam o lucrare ca la carte. Sa nu ignoram pericolul in urma accidentarii si sa folosim materiale de calitate atunci cand ne dorim sa realizam o constructie. Prevenim prin calitate, nu prin cantitate.
     Daca sunteti patiti intr-o actiune asemanatoare, o sa intelegeti perfect la ce ma refer. Acesti montanti din inox au o durabilitate crescuta si o durata de viata de pana la 80 de ani. "O viata de om", cum ar spune bunicul. Dar de ce sa investim in ceva mai scump, cand putem face un lucru de mantuiala si poti pune montanti din plastic sau alte aliaje? Pentru ca nu tinem la viata noastra si ne raportam doar la bani. Daca banul este diferenta, prefer sa platesc pentru siguranta mea si a celor care imi pasesc pragul casei. Pe viitor, poate copilul meu se lasa, inconstient, pe balustrada, cu mainile, nu imi doresc ca aceasta sa cedeze sub greutatea copilului. 
     Nu trebuie sa ne gandim la consecinte dupa ce se intampla ceea ce se intampla, trebuie sa ne gandim ce sa facem pentru a nu fi nevoie sa se petreaca anumite incidente. Permite-mi sa te intreb un singur lucru: ai o gandire constructiva?



Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.