Cat de multa schimba aspectul lenjeria de pat?

12:06:00
        Clientul are cea mai importanta opinie iar de acest lucru s-a convins conducerea unui hotel. Eram in vacanta, anul trecut, aproape de toamna, cu cativa prieteni. Ne-am cazat cu totii la un hotel de 3 stele care ofereau conditii bune la un pret destul de mic. Ne-a convenit raportul calitate-pret iar oamenii de-acolo erau foarte atenti cu noi.
        Dupa ce am luat cheia si am intrat in camera pot spune ca un lucru mi-a sarit in ochi, la figurat, sa fie in sensul bun? Draperiile erau colorate, covoarele colorate, lucrurile prin camera colorate iar lenjeriile de pat erau...simple. Albe si atat! Cum? M-am gandit ca poate au ramas fara lenjerii si au decurs la asta dar mai tarziu aflu de la prietenii mei ca si ei au lenjerii de pat albe in camere. Daca mie mi-a s-a zarit acest aspect, sigur le-au zarit si altora, dar care, cu siguranta, nu au sesizat la receptie acest lucru. 
        Am zis ca nu e asa grav doar ca ar atrage mai mult iar aspectul ar fi mai placut. 
      A doua zi dimineata am coborat cu prietenii din camere sa ne bem cafeaua. In timp ce trec pe langa receptie, observ o agenda atarnata in perete si un pix, agenda pe care scria: "Recomandarile si opiniile clientilor". Am decis ca este o metoda buna de a recomanda conducerii hotelului de a schimba lenjeriile de pat, asa ca am luat agenda si am inceput sa scriu, sa le recomand lenjerii de pat bumbac satinat colorate, cu model sau 3D, fiind ultima aparitie in calitate de lenjerie. Am scris si am agatat caietul si pixul inapoi. Nu m-am semnat, am dorit sa fie propunerea sub anonimat.
In urma cu doua saptamani am innoptat o noapte acolo. Ghiciti ce am gasit? Lenjerii de pat cu modele si colorate. Vai ce bine arata!!! Cand am coborat jos si m-am uitat in acea agenda care inca atarna pe perete scria: "Recomandarea dvs. a fost luata in considerare de conducerea hotelului si aplicata. Aspectul este unul mult mai placut iar pentru asta, va multumim!".




Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.