Progreseaza rapid in invatarea unei limbi straine

11:22:00
     Fac parte din generatia de copii care nu s-au putut bucura de limba engleza din clasa a treia ci putin mai tarziu. Am facut, in schimb, franceza incepand cu clasa a treia, materie care nu m-a atras foarte mult deoarece mi s-a parut destul de complicata si aveam instinctul ca nu o voi folosi niciodata. Dupa 15 ani, imi dau seama ca instinctul nu m-a inselat.
     Am inceput sa fac limba engleza din clasa a cincea, dar pot sa spun ca la un mod superficial s-au tinut lectiile. Au trecut patru ani de scoala (clasele cinci-opt) si nu eram multumit de nivelul de informatie dobandit in scoala. De cand eram mic am dat nas in nas cu limba engleza inca de la jocurile video iar mai tarziu, am invatat din utilizarea calculatorului.
       In primii doi ani de liceu am fost asaltati de multa parte teoretica iar pe practica (vorbire) nu s-a pus mare pret cand, defapt, sa-nvat sa vorbesc voiam. Asta pana in clasa a 11-a cand a venit in liceu o noua profesoara de la care am invatat foarte multe. Atunci mi-am zis ca trebuie sa invat limba engleza si declar ca sunt multumit de toata munca doamnei profesoare si de mine, pana la acel nivel. Cum lipsurile sunt mari iar gaurile sunt vizibile in materie, dupa terminarea liceului mi-am dorit sa continui studiul. Meditatiile nu erau o solutie prea buna fiindca calatoresc mult din pricina jobului si nu pot fi prezent. Mai presus de asta, meditatiile sunt scumpe pentru ceea ce promit sa ofere.
     Internetul, tovarasul meu, a devenit o alternativa foarte buna si rapida de a invata limba romana. www.meditatorengleza.com este o scoala online care mi-a oferit cursuri de limba engleza, cursuri practice si usor de retinut.
Asa am inceput sa invat cursurile oferite, am cateva luni de zile iar rezultatele se vad "cu ochiul liber". In urma cu putin timp, am dat examen la limba engleza, in cadrul facultatii pe care o fac, si am promovat examenul cu nota 10. Eu m-am convins. Tu? Daca inca nu esti convins, pe site-ul lor puteti gasi materiale audio si video gratuite de care va puteti bucura si care sigur va vor convinge de eficienta acestor cursuri.
      Nu uitati ca lectura in plus nu strica niciodata si ca puteti suplimenta cursurile cu materiale de pe internet. Sunt destule site-uri care va pot ajuta in invatarea unei noi limbi straine. De exemplu, site-ul www.translate.google.com va sta la dispozitie pentru a va traduce orice cuvant pe care nu-l cunoasteti. Este un serviciu gratuit oferit de Google; mie-mi place sa-i spun ''dictionar simplist'', fiindu-mi mai accesibil decat sa rasfoiesc un dictionar fizic de sute de pagini in cautarea unui cuvant necunoscut.

     Cunoasterea unei limbi straine a devenit virala pe piata muncii. In ocuparea unui loc de munca sunt favorizati cei care cunosc o limba straina iar unele locuri vacanta nu pot fi ocupate daca nu cunosti o limba straina. Deschide-ti singur noi oportunitati cu o limba straina invatata.


Cat timp dedici studiului pe zi?



Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.