Sejur in Mexic - Solutie in ultima instanta

04:50:00
     In lumea aceasta exista doua categorii de oameni: acei oameni care se pregatesc din timp pentru o vacanta si planuiesc totul si acei oameni care iau decizii de ultim moment in ceea ce priveste vacanta lor.
     Nu numai in ceea ce priveste vacantele, ma incadrez in a doua categorie. La fel s-a intamplat si anul acesta cand a venit vorba de vacanta: am amanat pana in ultimul moment si am plecat acolo unde mai erau locuri disponibile.
La inceput am fost sceptici in privinta vacantei, deoarece singurele locuri disponibile erau pentru un sejur in Mexic, care se incadra perfect in bugetul alocat de noi.
Nu credeam in reusita acestei vacante, din contra, ne gandeam serios sa anulam, singurul motiv pentru care am acceptat sa mergem mai departe a fost faptul ca ne luasem deja concediu de la locul de munca si nu mai puteam da inapoi, doar nu era sa ramanem inchisi zece zile in casa?
As putea spune, fara sa va mai dau mari indicii, ca am ramas placut surprinsi cand am ajuns acolo.         Hotelul era de patru stele, aveam toate conditiile, curatenie exista si mic dejun inclus. Personalul de acolo era foarte amabil, am fost serviti asa cum trebuie iar calatoria prin Mexic a fost de bun augur. Am vazut o multime de puncte turistice atractive, ne-am distrat in pub-urile lor, am mancat mancare de-a lor in restaurante, am vizitat trei orase mari si am invatat si cateva cuvinte noi pentru vocabularul nostru.
    In felul acesta, o vacanta programata in cateva minute, s-a transformat in cea mai buna vacanta pe care am avut-o pana in prezent. Poate, in fuga de a alege o vacanta intr-o tara foarte dezvoltata, uitam de tarile mai mici, dar cu mai mult potential. Ne gandim sa revenim serios la anul si sa petrecem toata perioada sarbatorilor de iarna acolo, ca si acum.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.