Ai incercat noile capsule cafea?

[caption id="attachment_2103" align="aligncenter" width="242"]Capsule Cafea - Kafferoma Capsule Cafea - Kafferoma[/caption]

 

Cred ca pasiunea pentru cafea se dobandeste in timp, asa cum am patit si eu. Pana la terminarea liceului, nu consumam deloc cafea iar daca vorbim de bauturi alcoolice, singura bautura pe care o consum ramane berea.

Imediat dupa terminarea liceului, am dat examen pentru admiterea la facultate. Domeniul? Psihologie. Pfoi, cine m-a pus sa dau examen aici? Mai multe persoane mi-au spus ca aceasta facultate este destul de grea, dar am refuzat sa ii cred. De obicei sunt un ''Gica Contra'' la orice si nu cred pana nu simt pe pielea mea. Realitatea insa, nu a fost deloc de partea mea. Erau foarte multe informatii de retinut, mai mult decat mi-am imaginat eu, nu puteai lipsi de la seminarii fiindca proful facea prezenta, te nota iar la examen aveai minus doua puncte, deci tot ce mi-a mai ramas de facut era sa tac si sa invat. Mi-a trebuit mie facultate de psihologie...

Inca din primul semestru, pentru a ma putea intretine in Bucuresti, a-mi plati chiria, utilitatile, taxele scolare si sa mananc, a trebuit sa ma angajez. Acel stil de viata in care trebuia sa ma trezesc la 7 dimineata si ajungeam acasa seara, in jurul orei 22, m-a facut sa cedez si am fost nevoit sa apelez la o varianta de boost. Asa am inceput sa consum cafea. Am inceput cu o cafea, maxim doua pe zi. Ma simteam foarte bine, a inceput sa imi placa la nebunie sa beau cafea (uneori abia asteptam sa vina dimineata pentru a bea o cana mare de cafea) si imi oferea energia de care aveam nevoie pentru a-mi indeplini sarcinile zilnice.

In perioada sesiunii, imi pot aminti ca ajungeam la 5-6 cafele pe zi. In acea perioada, trei-patru ore de somn pe noapte reprezenta un lux fiindca eram nevoit sa invat dupa ora 22, cand ajungeam acasa.

O data cu trecerea timpului, acest necesar a devenit o placere. Nici o dimineata nu incepea fara o cafea, traditie care s-a pastrat si dupa atatia ani. In timp ce redactez acest articol, savurez o cana mare cu cafea.

Imi amintesc ca, in perioada facultatii, in timpul pauzei, ieseam cu totii afara la o cafea si o tigare. Eu ma aflam doar in clubul consumatorilor de cafea, de fumat nu am fumat si nu cred ca ma voi apuca de acest viciu. Nu stiu cum sa va zic, dar nici barfele din facultate sau zvonurile dezbatute nu mergeau spuse daca nu erau insotite de o cafea.

Acest consum moderat de cafea la facultate, la job sau in oras, m-au determinat sa imi achizitionez un expressor de cafea pentru acasa. Am ramas suprins de modul de lucru, deoarece nu mai este nevoie sa pun cafeaua intr-un rezervor, sa cumpar filtre, sa le schimb etc.

Pentru acesta, trebuie sa imi achizitonez capsule cafea pentru expressor la domiciliu, asta pentru a ma bucura de o cafea reusita nu doar in oras sau la facultate ci si in momentele mele de relaxare in living. Aceste capsule sunt mult mai practice, sunt mai low cost, ocupa mai putin spatiu si sunt mai elegante atunci cand ai musafiri si le pregatesti o cafea pentru a-i servi. Pe premisa ''prima impresie conteaza'', in acest caz iti formezi o imagine si o impresie placuta musafirilor tai, iar acestia iti pot urma exemplul.

Aceasta industrie, ca multe altele, a evoluat de-a lungul anilor, intr-un mod cat mai placut si util pentru noi. Aceste capsule de cafea retin aroma fara a exista pierderi, astfel incat, putem savura o cafea intensa si aromata in fiecare dimineata.

Expressoarele de cafea pe baza de capsule au luat amploare in ultimii ani, fiind prezente in cladirile de birouri, companii mici si mijlocii, chiar si in locuintele oamenilor. In curand, acestea vor inlocui definitiv clasicele expressoare care sunt costisitoare din punct de vedere financiar si care prezinta un grad de eficienta mai scazut.

 

Aceasta bucurie trebuie impartasita si cu cei din jur, de aceea iti recomand achizitionarea unui expressor de cafea pe baza de capsule.

Contact Kafferoma:

str. Principala 151
Laz (Sasciori), jud.Alba

info@kafferoma.ro
comenzi@kafferoma.ro

+40.755.456.013
+39.392.253.3277

 

Ca si consumator de cafea si tu ai o poveste a ta, pe care dorim sa o impartasesti cu noi. Tu cum si cand te-ai apucat sa consumi cafea?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.