Am descoperit un super magazin online cu genti din piele

De obicei nu sunt foarte entuziasmat cand vine vorba de cumparaturi, dar de data aceasta, cred ca entuziasmul s-a simtit din titlu. Acest lucru se intampla foarte rar si ca sa va dati seama cat de rar se intampla, se intampla atunci cand, intr-un final, gasesc ceva ce imi place. Totusi, de data aceasta este ceva mai mult fiindca am gasit intr-un singur magazin online ceva pentru mine, cat si pentru ea. Ghiciti cine s-a scos cu urmatorul cadou?

Lucrez intr-un mediu office, deci vestimentatia, incaltamintea, comportamentul, accesoriile si gentile trebuie sa fie office. Geanta pe care o detin si in care imi car actele si dosarele are o vechime de peste trei ani, asta insemnand ca trebuie schimbata o geanta office pentru barbati cat mai curand. Caut o geanta care sa imi placa de aproape un an si nu am gasit ceva pe gustul meu. De data aceasta nu doar ca am gasit un magazin online cu o multime de genti, ci am gasit mai multe genti care imi plac si imi este greu sa aleg.

Am inceput sa fac selectie pe site iar, intr-un final, m-am oprit la doua genti:

  1. Geanta Arrow neagra - imbina clasicul cu placutul. O geanta simpla, incapatoare cu doua tipuri de inchizatori, din piele naturala, maner fix si captusita in interior cu material textil. Pretul standard este de 319 lei. In aceasta perioada, geanta beneficiaza de o reducere suplimentara, pretul final fiind doar de 239 lei.

  2. Geanta Cool Guy - Geanta de piele naturala, organizer, diplomat, pentru documente si laptop. Aceasta detine doua compartimente mari si doua compartimente mici. Este realizata din piele naturala, maner fix, inchidere cu clapeta si un buzunar inchis cu fermoar in spate. Pretul este de doar 309 lei.


Atat de mult m-a framantat aceasta mare alegere incat nu am putut-o lua pe loc. Uneori, deciziile de moment nu trebuie ascultate. Parca le-as cumpara pe ambele, dar am nevoie doar de una si folosesc doar o geanta. Am cerut pareri celor din jurul meu, alegerile erau impartite. Conform supunerii la vot, statisticile aratau 50%-50%, deci alegerea mi-a apartinut in totalitate.

Dupa mai mult de 24 ore in care m-am tot gandit, am ales, am reales, am schimbat, m-am decis sa cumpar geanta Cool Guy. A contribuit la alegerea facuta faptul ca este 2in1, atat geanta de transport acte si materiale pentru lucru, cat si geanta pentru laptop. In felul acesta, transportarea lucrurilor devine mai practica si pot elimina din ecuatie ghiozdanul pentru laptop pe care il caram pana in prezent cu mine.

Am comandat geanta si sunt foarte nerabdator sa imi soseasca. Acestia mi-au promis livrare in 48 ore si sunt sigur ca se vor tine de cuvant. Calitatea produselor este garantata si de certificatul de atestare al calitatii prezent pe site si prin garantia produselor din gama.

Nu m-am putut abtine sa nu trag cu ochiul la gentile din piele pentru femei, fiindca, in curand, va veni ziua iubitei mele. Va trebui sa cumpar un cadou si sunt sigur ca in acest magazin online voi gasi cadoul ideal pentru ea. Aceasta lucreaza tot in mediul office iar o geanta noua din piele reprezinta cadoul ideal. Poate, cine stie, o geanta din piele pentru iesirile in oras?

Daca vrei sa le accesezi galeria cu produse, te invit pe pagina lor de facebook: https://www.facebook.com/Pelororo-220599154959568/.

Despre genti, numai de bine fiindca sunt foarte utile, ne ajuta in transportarea lucrurilor si sunt foarte accesibile la pret, dar se spune ca in spatele fiecarei genti se afla o poveste. Daca ai vreo experienta sau un feedback cu privire la o geanta pentru barbati sau femei, ne-am bucura daca a-i impartasi-o cu noi in rubrica de comentarii.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.