Ce cadou i-am cumparat prietenei mele?

Nu stiu daca v-am povestit sau nu, dar ziua prietenei mele este la o zi distanta de ziua mea. Mai exact, eu sunt nascut pe data de 3 iunie 1993 iar ea pe data de 4 iunie 1991. Stiu ca este mai mare ca mine, nu este nevoie sa imi scrieti acest aspect in comentarii, dar pot considera ca asa s-a nimenit sa fie. Nu consider varsta, inaltimea sau greutatea un impediment in a fi fericit intr-0 relatie.

Acum ca v-am facut un mic intro in viata mea amoroasa, cu fiecare zi care trecea, ma gandeam tot mai mult la cadoul pe care trebuia sa il cumpar. Pentru ea, este ceva mai usor fiindca stie ca sunt indragostit de tricouri, ceasuri, adidasi si parfumuri, deci daca imi cumpara ceva din aceasta lista, sunt pe deplin multumit si fericit. Fie vorba intre noi, atata timp cat acest cadou vine din partea ei, ma declar fericit si multumit.

Pentru mine, situatia nu este asa roz. La femei este putin mai complicat si nu spun asta ca si cum nu ar aprecia cadoul de la mine ci pentru faptul ca intotdeauna trebuie sa oferi mai mult.

 

Pentru a fi fericiti, trebuie sa o cuceresti in permanenta, nu doar in primele luni de relatie.


 

Totusi, asta nu inseamna ca trebuie sa oferi, neaparat, cadouri scumpe. Trebuie sa fii acolo atunci cand ea are nevoie de tine, sa o sprijini, sa o ajuti, sa o iubesti iar atunci cand vrei sa ii oferi ceva, sa o faci din toata inima.

Am dorit sa merg la sigur cu cadoul, asa ca i-am cerut ajutorul celei mai bune prietene pe care o are. A fost de acord sa ''colaboram'' fara sa-i sopteasca absolut nimic. Stiam ca ii plac pantofii si acestia reprezinta cadoul ideal pentru ea, mai ales daca vine din partea mea, dar...ce fel de pantofi?

Imi amintesc ca in prima zi am fost intr-un magazin care detinea o gama variata de pantofi. Din ceea ce am vazut acolo, toti puteau fi oferiti cadou persoanei iubite. Pentru noi, barbatii, pantofii sunt pantofi si atat. Ni se par toti frumosi si nu realizam diferentele dintre o pereche si alta pereche, tocmai de aceea avem nevoie de un ajutor specializat, adica de o femeie.

Ma pregateam temeinic in acea dimineata pentru a merge la cumparaturi, dar ce credeti? Nu am ajuns intr-un magazin ci la ea acasa, deoarece mi-a spus, cu doar cateva minute inainte, ca stie un magazin online de unde isi achizitioneaza pantofi si care merita ''vizitat''. Timpul era de partea mea, mai erau 7 zile pana la ziua ei, suficient cat sa se livreze comanda.

Avand un lapsus de moment cu privire la terminatia site-ului .com, .ro, .net, am cautat incaltaminte dama 2018 iar google ne-a dus catre site-ul dorit.

 

  1. Pantofi negri cu toc




Clasicul intotdeauna impresioneaza si culoarea negru la fel. Tinand cont ca jobul ei este business, se vor asorta cu tinuta de zi cu zi la lucru. Oare sa-i ofer o pereche de pantofi pe care sa o poarte zi de zi la lucru sau sa ma indrept catre o pereche de pantofi de dama pentru ocazii speciale?

Pietricelele de pe toc aduc o nota de rafinament si eleganta.

 

 

 

 

2. Pantofi dama visinii

Din punctul meu de vedere, acesti pantofi sunt cea mai buna alegere pentru iubita mea in materie de cadou. Se asorteaza cu doua rochii de gala pe care le detine si sunt ideali pentru o iesire in cadrul unu



i eveniment sau pentru o seara romantica petrecuta in doi.

 

 

 

 

 

 

3. Pantofi dama clasic cu inchidere ajustabila

 

O pereche de pantofi casual care merg la aproape orice vestimentatie. O pereche de pantofi care imbina clasicul cu modernul, care pot fi purtati in timpul programului de lucru cat si la iesirile din oras.

Dupa vizualizarea acestor trei perechi de pantofi, alegerea a devenit foarte grea, dar am decis sa merg pe mana



expertului, care a ales varianta 2. Perechea de pantofi care mi-a placut si mie, care exprima eleganta si rafinament prin felul cum arata.

Am plasat comanda si am asteptat cadoul, care nu a intarziat sa apara in 48 ore. Cum a reactionat prietena mea la acest cadou? Am sa va povestesc intr-un alt articol.

Pentru ca mi-am creat o parere atat de buna despre acest magazin online, va las datele de contact mai jos. Spor la cumparaturi!

Trend Affair


Str. Penes Curcanul, nr. 19, loc. Sebes, jud. Alba




  • Luni - Vineri: 9 - 18



FB: https://www.facebook.com/TrendAffairShoes/

Instagram: https://www.instagram.com/trendaffairshoes

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.