Cauta chirie cu ajutorul anunturilor imobiliare

De curand am fost pus in situatia de a-mi gasi o noua chirie in Bucuresti, intr-un termen foarte scurt. Este destul de neplacut sa fii constrans de timp si sa fii nevoit sa iei decizii de moment, dar a trebuit sa ma conformez. In trecut am locuit intr-o vila cu mai multe persoane, mai mult prieteni fiindca cu o parte din ei ma cunoasteam, loc care acum a fost inchiriat unei firme. Am fost anuntat cu 30 zile inainte ca trebuie sa eliberez camera, impreuna cu ceilalti locuitori ai vilei, deoarece aceasta a fost inchiriata, dupa ce am locuit acolo mai mult de trei ani.

Povestea incepe in Berceni, dar continua tot acolo.

In vara aceasta am implinit patru ani de cand locuiesc in Berceni, Bucuresti, zona pe care nu am de gand sa o parasesc prea curand sau chiar niciodata. Este un cartier linistit in care gasesc orice am nevoie, cu acces rapid la RATB si metrou, legaturi directe cu centrul orasului cat si cu alte zone de periferie. Mi-am propus sa mor ''bercenar'', fiindca doar ca ultima solutie as parasi aceasta zona, presupunand ca as fi nevoit sa o fac.

Cautarile au inceput sa aiba loc. Majoritatea locuintelor erau oferite spre inchiriere prin agenti imobiliari, plata de commission, stiti si voi cum e, doar ca atunci cand esti student, banii sunt cu masura si nu ne putem permite o chirie de lux sau sa platim comisioane. Prima luna insemna, oricum, un efort financiar din partea mea, avand in vedere ca urma sa platesc o luna de chirie plus o luna garantie. Cel putin, ma bucur ca aceasta mutare a avut loc vara si nu iarna, atunci cand pretul utilitatilor este la maxim.

Am incercat pe cat de mult posibil sa nu plec in ultima zi setata ca deadline sau cu doua,trei zile inainte din vechea chirie fiindca impachetarea, mutarea si despachetarea bagajului insemna un efort destul de mare, rapind doua, trei zile din acest timp. Asadar, cautarile au inceput din a doua zi. Zilnic mergeam la vizionari, aveam vizionari programate pe telefon pe intervale orare. Din 30 anunturi, 25 se ocupau inainte de a ajunge sa le vizionez. Celelalte ramase, imaginile din anunturi nu au corespuns cu realitatea. Am gasit apartamente in plina renovare, apartamente cu trei camera (in anunt) care in practica erau doar doua, apartamente fara anumite piese de mobilier, apartamente in care trebuia sa investesc pentru a ma putea muta etc.

Incepusem deja sa intru in panica fiindca mai aveam doar 14 zile pana urma sa eliberez spatiul. Intamplarea face sa ma intalnesc cu un fost coleg de facultate in unul din mallurile din Bucuresti, unde am luat putina pauza pentru a ma hidrata si a manca. De la acesta am aflat de cel mai tare site de anunturi imobiliare din Romania. Mi-a confirmat utilitatea site-ului prin faptul ca el si-a cautat garsoniere de inchiriat in Bucuresti iar in doar doua zile, a fost deja mutat.

Imi doream sa se intample la fel si in cazul meu. Deja datorita timpului scurt care mai ramasese, mutarea devenise un stres zilnic de care voiam sa scap. In acea seara am inceput sa caut apartamente de inchiriat in Berceni. Am gasit imediat cateva solutii pe care mi le doream. Am sunat, am programat vizionare pentru a doua zi si ma rugam sa gasesc la destinatie ceea ce am vazut pe site.

A doua zi m-am prezentat pentru vizionare. Am ramas placut suprins sa gasesc aceleasi conditii ca in descrierea de pe site iar fotografiile erau 100% reale. Am lamurit cateva aspecte cu privire la apartament si am reusit sa obtin o reducere de 50 euro din chiria afisata pe site. A doua zi m-am mutat.

Ii poti vizita si pe pagina lor de facebook: https://www.facebook.com/negociat 

 

 

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.