Huse de protectie pentru telefon

[caption id="attachment_2222" align="alignright" width="333"]Huse iPhone - phoneguard.ro Huse iPhone - phoneguard.ro[/caption]

Sunt un mare pasionat de tehnologie si de cand eram mic m-am simtit atras de aceasta. Pot afirma faptul ca ma bucur ca m-am nascut si am crescut o data cu tehnologia. Nascut in '93, la cativa ani dupa revolutie, am crescut o data cu televizoarele CRT, cu primele modele de telefoane mobile de pe piata, cu telefonul fix cu roata, cu primele calculatoare lansate de IBM si cu internetul prin conexiune dial up.

Aceasta pasiune a crescut o data cu trecerea timpului. Incepeam sa ma informez din review-uri si tutorial video de pe internet. Abia incepusem sa caut solutii pe google la problemele pe care le intampinam. Aceasta pasiune m-a impins pe viitor sa ma angajez in domeniu, dar nu in cel de IT ci in telecomunicatii.

In prezent lucrez in cadrul unei companii de telecomunicatii, iar in urma cu cativa ani, vindeam intr-un magazin telefoane, tablete si accesorii pentru acestea. Pot spune ca acolo am invatat cat de importanta este o husa de protectie pentru telefon, deoarece zilnic imi veneau clienti in magazin care cumparau un telefon nou fiindca pe cel vechi l-au scapat pe jos. In urma impactului, majoritatea dispozitivelor se spargeau si deveneau nefunctionale. Costul reparatiei era aproape de pretul achizitiei, deci care era rostul reparatiei?

De fiecare data cand vindeam un telefon, le recomandam clientilor folie de sticla pentru protectie, ca in cazul nefericit de a scapa telefonul pe jos, ecranul acestuia sa ramana intact. O husa si o folie inseamna o investitie medie de 50-100 lei pentru protejarea telefonului. Desigur, erau client care achizitionau telefoane intre valori de 1500-3000 lei si se zgarceau la o folie sau husa, afirmand ca lor nu li se va intampla neprevazutul. Ca orice alt utilizator de telefon si eu afirmam acest lucru in trecut, pana s-a intamplat de mai multe ori si asa am invatat cat de important este ca pe telefon sa fie aplicata o folie sau acesta sa se afle protejat de o husa. Ultima data cand mi-a cazut telefonul pe jos a fost in urma cu doua saptamani. Telefonul meu Apple iPhone 7 a coborat doua etaje prin spatiul dintre scari. Nu am crezut ca-l voi mai recupera functional, insa m-am inselat. Telefonul era cazut cu ecranul in jos si cu folia putin fisurata, insa telefonul era...intact. Acest scenariu nu mai era atat de fericit daca in locul foliei, era vorba de ecran. Cu 35 lei cat m-a costat folia am salvat un telefon de peste 2000 lei.

In primii ani, la fiecare 6-12 luni imi schimbam telefonul din pricina socurilor mecanice datorita faptului ca nu cumparam huse si folii pentru a le proteja. Daca oamenii ar avea mai multa grija de telefoanele lor, se vor putea bucura de ele mai mult timp.

Aud zilnic povesti triste cum telefoane scumpe sfarsesc tragic chiar la 24 ore dupa achizitie, luand contact cu lichide sau avand soc mecanic. Daca vrei ca telefonul tau sa iti fie partener de afacere timp indelungat, atunci protejeaza-l. Accesoriile pentru telefoane au fost realizate cu acest scop. In Romania, preturile accesoriilor este foarte accesibil iar preturile sunt bine meritate avand in vedere ca ne salveaza de o eventuala investitie intr-un alt dispozitiv, fara sa fie neaparat necesar. In acest caz, putem schimba dispozitivul doar pe motiv de uzura, atunci cand suntem lasati in urma din punct de vedere tehnologic si avem nevoie de un upgrade.

Pentru mai multe informatii cu privire la protejarea telefonului, te invit sa citesti urmatorul articol: https://www.buzau.net/stiri-buzau/phoneguard-ro-magazinul-tau-online-cu-accesorii-pentru-telefoane-20949.html.

Acesti baieti au reusit sa puncteze cateva lucruri importante din viata unui utilizator de telefon. Poate cu ajutorul nostru te vei convinge de faptul ca o husa si o folie garanteaza o viata indelungata a dispozitivului.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.