Cat de esentiala este o masina de infoliat in procesul de automatizare?

In vara anului 2015 m-am mutat in Bucuresti. Am plecat dintr-o comuna saraca a judetului Teleorman pentru o viata mai buna in capitala tarii noastre, insa viata si-a propus ca mai intai sa trec printr-un test mai dificil.

Prima data m-am angajat intr-un depozit de la margine de Bucuresti. In acest depozit erau depozitate bauturi non alcoolice iar angajatii trebuiau sa pregateasca comenzile de bauturi pentru marile supermarketuri din Bucuresti. Paleti intregi de marfa erau pregatiti, infoliati si incarcati in tiruri.

Acum nu va imaginati ca initial am facut asta. Nici gand. M-am angajat in cadrul acelei companii pentru avizare si facturare marfa, doar ca in mai putin de doua luni, au ramas din ce in ce mai putini angajati in depozit si au fost nevoiti ca in timpul ramas liber din program sa mergem in depozit si sa-i ajutam pe colegii nostri la infolierea paletilor.

Din exterior poate pare o treaba atat de simpla si ne spunem: ''Cat de greu este sa infoliezi un palet?". Asa am gandit si eu atunci, ca si voi, dar gandirea mea avea sa se schimbe dupa ce am stat ore intregi, zile la rand, aplecat si invartindu-ma in cerc in jurul paletului, tinand intinsa folia pentru o infoliere puternica si rezistenta, si infoliind zeci sau chiar sute de paleti, in timp ce palmele imi ardeau si facusem basici de la frecarea sulului de folie in palme. Toate acestea se intamplau pentru ca firma nu detinea masina de infoliat paleti cu marfa.

Acum inteleg de ce colegii nostri au ales sa isi dea demisia si sa plece. Nu puteai rezista mult timp in aceste conditii, cum nici eu nu am rezistat mai mult de patru luni in acel depozit. Durerea de spate si de maini pe care o aveam seara cand ma puneam la somn era de nedescris.

Unele procese trebuie sa fie supuse automatizarii. In lipsa acesteia, pe langa faptul ca timpul de executie este ridicat, forta umana de munca este epuizabila si nu este garantata pe o perioada indelungata de timp, creeaza probleme de sanatate.

Lipsa investitiei in automatizare afecteaza bunul mers al lucrurilor intr-o companie. Mai mult de atat, acest proces de automatizare ajuta la eficientizarea muncii in depozit.

Am avut de doua ori discutii cu managerul companiei privind achizitionarea acestor aparate menite sa ne ajute. In felul acesta, pe langa faptul ca se elimina definitiv efortul de infoliere, va rezolva si problema demisiilor in masa care au loc. Nu am primit raspuns la recomandarea realizata de mine nici dupa doua luni. Cand am implinit patru luni in firma, am plecat, satul de efortul depus la infolierea paletelor si de durerile de spate care nu-mi mai dadeau pace.

O data cu mine au mai plecat patru persoane. Ramaneau din ce in ce mai putini angajati in depozit.

Pe urma mi-am schimbat domeniul de activitate cu un job in vanzari, total diferit de ceea ce faceam inainte. Intamplator, m-am intalnit cu doi angajati ai acelui depozit care au ramas in continuare in cadrul firmei. Eram curios de ceea ce s-a mai intamplat acolo. Acestia mi-au povestit ca in mai putin de doua luni dupa plecarea mea cat si a altor colegi, firma a achizitionat cateva masini de infoliat iar oamenii nu se mai chinuiau sa infolieze paleti iar numarul demisiilor a scazut aproape de zero.

Nu stiu cat de mult a contat recomandarea mea sau nu, dar ma bucur ca au luat aceasta decizie. Intamplarea de mai sus este reala si evidentiaza necesitatea unei masini de infoliat intr-un astfel de domeniu de activitate si care sunt efectele benefice ale automatizarii.

Mai multe informatii gasiti pe pagina lor de FB: https://www.facebook.com/KangooPack-1646970235425350/.

Contact: 0258 817 842

Adresa: Str. Garii, nr. 4B, Alba Iulia, judet: Alba, Romania.

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.