Cum am trecut de la cafea neagra la cafea verde?

Sunt un iubitor de cafea iar cei care citesc articolele pe care le public pe aceasta pagina cunosc acest lucru. In fiecare dimineata, primul lucru pe care il fac este o cafea. Poate unii imi vor spune ca gresesc si ca nu ar trebui sa consum cafea pe stomacul gol, dar de cand m-am nascut si pana in prezent nu am putut manca dimineata la prima ora.

Dupa atatia ani, nu intampin probleme cu stomacul - Doamne Ajuta! Cred pana la urma ca este vorba de obisnuinta.

Dupa cum spuneam, in fiecare dimineata imi pregatesc o cafea si citesc ultimele stiri din presa. A devenit ca o rutina zilnica.

Am o cana pe care am primit-o cadou, de culoare neagra pe care scrie ''Incep dimineata cu o cafea''. Este un motto pentru mine si persoana care mi-a oferit-o a fost foarte inspirata in alegerea cadoului.

De multi ani consum doar cafea neagra, dar pe final de an 2019, stand de vorba cu un prieten pe care l-am intalnit de curand si care este medic, am fost indemnat sa fac trecerea pe cafea verde.

 

De ce cafea verde?


Efectul cafelei se bazeaza pe o substanta - cofeina - care este un stimulent puternic al sistemului nostru nervos central si in acelasi timp un stimulent al inimii. Ea mareste tonusul muscular, mareste acuitatea simturilor, intensifica circulatia cerebrala, creste frecventa cardiaca. De aici vin toate utilizarile terapeutice ale cafelei, care este capabila pe termen scurt sa ne mobilizeze energiile, sa ne scoata din starea de apatie sau somnolenta. Substantele amare, continute de cafea, sunt un stimulent digestiv remarcabil.

Cafeaua verde contine cantitati importante de antioxidanti, care lupta impotriva radicalilor liberi si previn cancerul. Regleaza metabolismul, ajuta la eliminarea kilogramelor nedorite si actioneaza ca un tonic pentru activitatea cerebrala. Reducand stresul oxidativ, datorita principalilor antioxidanti numiti polifenoli, se franeaza procesul de distrugere a celulelor si, implicit, imbatranirea este amanata. Antioxidantii din cafeaua verde sunt mai puternici chiar si decat cei din ceaiul verde, iar spre deosebire de cafeaua prajita, consumul de cafea verde nu are efecte negative. Astfel, cei care consuma cafea din boabe verzi nu vor suferi de tahicardie, cresterea tensiunii arteriale sau insomnie, insa nu trebuie sa bem cantitati exagerate, deoarece bobul verde contine, totusi, cofeina, si inca in stare pura. Cafeaua verde contine procente mari de acid clorogenic, cu rol in neutralizarea radicalilor liberi care ataca structura sistemului celular. Contine si acid cafeic, care actioneaza ca un tonic general. Consumul de cafea verde este echivalentul unei cure de detoxifiere.

Despre cafeaua verde se mai stie ca diminueaza riscul de diabet, ajuta la depurarea ficatului si creste eficienta medicamentelor. Dar cel mai cunoscut efect al cafelei verzi este acela de a-i ajuta pe cei care tin regim de slabit. Datorita continutului ridicat de acid clorogenic, se accelereaza metabolismul si aportul de glucoza este inhibat. Acelasi acid reduce si absorbtia zaharului in organism.

Ce mi-am propus sa fac in continuare?


Voi urma indicatiile medicului si de azi inainte voi consuma doar cafea verde. Daca va intrebati de diferenta dintre cafeaua neagra si cafeaua verde aflati ca nu exista nici una. Atat gustul este identic cat si pretul.

Personal, imi imaginam ca ma va costa mai mult sa cumpar cafea verde, asta pana cand am mers la magazin si am realizat ca exista acelasi pret de vanzare. De asemenea, daca va decideti sa consumati cafea verde, va recomand sa cumparati boabe de cafea verde. Aroma acestora este mai intensa si te vei bucura din plin de o cafea pe cinste la prima ora a diminetii.

Daca mai ai nelamuriri privind beneficiile consumului de cafea verde, iti recomand sa citesti urmatorul articol: https://www.charmecosmetics.ro/cafea-verde/.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.