Cumparaturi IT, Laptop, Tablete si Telefoane de la un mall online

Conceptul de ''mall'' ne este foarte cunoscut. Este acel spatiu urias care cuprinde o multime de magazine, in care gasim orice ne dorim sa cumparam, in care mergem de multe ori sa ne intalnim cu prietenii, in care iesim la film, in care mergem sa mancam s.a.m.d.
Mai ales pe perioada iernei, mall-ul devine locul de intalnire #1 preferat de romani. Insa, ce parere aveti de conceptul de ''mall online''?

Intrebarea care sta acum pe buzele voastre este: "Exista asa ceva?"

Da, exista mall-uri online in care nu te plimbi zilnic, dar in care rasfoiesti din mouse in categoria de produse selectata, in care poti comanda orice produs disponibil pentru vanzare si in care nu mai esti nevoit sa pleci de acasa, sa te deplasezi cu mijloace de transport, sa circuli prin vant, ploaie sau ninsoare pentru a cumpara produsul dorit.

Eu prefer shopping-ul online, mai ales de cand au aparut aceste mall-uri online. Le spunem asa fiindca sunt mai mult decat un simplu magazin online de unde iti poti comanda un anume fel de categorie de produse.

Ce mi-am cumparat la prima vizita a acestui mall online?


Datorita jobului in care activez si a necesarului pe care mi-l fac la fiecare sase luni, nu puteam sa nu ma opresc sa fac cumparaturi din categoria IT, Laptop, Tablete si telefoane, mai exact urmatoarele produse:

  1. Acumulatori de tip AA pentru consumatorii din locuinta. Fie ca este vorba de telecomanda televizorului, a aparatului de aer conditionat, a ceasului din perete, acumulatorii sunt de nelipsit din locuinta iar autonomia acestora este de aproximativ 7-8 luni pentru dispozitivele pe care le detin in apartament + utilizare permanenta.

  2. Microfon de mana cu mufa jack 6.3 mm pe care l-am gasit la un super pret (in oferta) pentru serile in care doresc sa ma distrez si vreau o sesiune de karaoke.

  3. Acumulator portabil extern de 5000 mAh pentru calatoriile prin tara. In felul acesta evit sa raman cu telefonul mobil descarcat. Este micuta, portabila si ma va salva de fiecare data cand telefonul meu imi indica nivel scazut de energie al bateriei si eu ma aflu inca pe drum.

  4. Ultimul produs de pe lista pe care l-am adaugat in cos, dar nu cel din urma a fost un suport reglabil pentru televizor sau monitor. De curand mi-am cumparat un nou Smart TV, dar nu l-am putut monta in spatiul rezervat acestuia fiindca imi lipsea acest suport.


Cat au durat cumparaturile?


Cat timp m-am plimbat printre raioane si am schimbat magazinele... Glumesc! Nu mai exista asa ceva. Am totul la un click distanta si in mai putin de 10 minute mi-am comandat produsele dorite. Mai mult de atat, cat timp am facut cumparaturile m-am bucurat de o cafea fierbinte servita la prima ora a diminetii, asezat comod in fotoliu in timp de afara, vremea imi izbea puternic picaturile de ploaie in fereastra.

In cat timp au sosit cumparaturile?


A doua zi dimineata curierul imi batea in usa pentru a primi comanda asteptata. In felul acesta am economisit timp, pe care l-am putut folosi intr-un alt scop, si nu am fost nevoit sa ma deplasez pe o vreme urata pentru a face cateva cumparaturi necesare locuintei.

Conceptul de ''mall online'' este nou in Romania iar oamenii nu sunt obisnuiti cu acest termen. Majoritatea confundca mall-ul online cu un magazin online. Functioneaza la fel, dar sunt concepte diferite.

Este adevarat ca intr-un mall online nu poti consuma mancare sau bauturi, dar poti consuma acestea acasa, in fata calculatorului in timp ce iti cumperi produsele dorite.

Poti afla mai multe informatii despre acest mall, accesandu-le pagina lor de facebook la urmatorul link: https://www.facebook.com/ManiaMall.ro/.

Totusi, intalnirile cu prietenii trebuie sa aiba loc si recomand sa recomand ca acestea sa se desfasoare in locuri mai distractive si in alt tip de locuri decat mall-uri. Acestea sunt dedicate cumparaturilor iar acum v-am vandut un pont cum puteti face toate acestea de acasa, din fata calculatorului.

Timpul petrecut cu prietenii este pretios si este important sa organizati iesiri si activitati impreuna. Cum ar fi ca data viitoare sa nu mai iesiti la mall impreuna? Ce spuneti de un parc? Ce spuneti de un film? Ce spuneti de o iesire cu bicicletele/trotinetele?

Hai sa schimbam putin modul de a iesi in oras iar cumparaturile sa le facem online.

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.