Cum poti petrece de Anul Nou intr-o vacanta in Turcia?

In fiecare an sarbatoresc Craciunul in familie, alaturi de cei dragi. Este singura sarbatoare din an care reuseste sa ne stranga pe toti la o masa, sa ne vedem si sa ne bucuram de timpul petrecut impreuna.

Insa, Anul Nou intotdeauna l-am petrecut intr-o alta locatie, fie ca a fost vorba de un restaurant, in aer liber sau organizat la unul din prieteni acasa. Le-am incercat aproape pe toate de Anul Nou iar anul acesta mi-am propus sa incerc ceva nou. Acest lucru poate se datoreaza si faptului ca de 9 luni sunt intr-o relatie cu o persoana speciala iar de data aceasta ne-am dorit amandoi sa petrecem revelionul impreuna departe de casa.

Asadar, ne-am decis ca in acest an sa nu petrecem Anul Nou in Romania. La o mica cautare, am gasit cateva oferte de vacanta in Turcia pentru 7-8 nopti, oferte care pot fi vizualizate la urmatorul link: https://www.bjr-vacante.ro/oferte/turcia/.

Impreuna ne-am decis asupra uneia. Preturile erau foarte accesibile, de la 300 euro in sus pentru un sejur de 7 nopti. Am contactat agentia de turism la datele de contact de mai jos:

BJR Vacante



B-dul Revolutiei 66B

310025, Arad,

Romania

CUI: RO16576566



Cu rezervarea facuta si asteptand ziua plecarii, ne-a ramas de rezolvat o singura problema: bagajul. Avand in vedere ca mai erau doar cateva zile la mijloc, am mers rapid sa cumparam doua trollere pe care sa le umplem cu haine si micile lucruri de igiena necesare calatoriei.

O vacanta in afara tarii te ajuta sa te desprinzi de tot ce inseamna orasul in care stai: de trafic, de aglomeratie, de problemele de acasa, de stresul de la munca, de sarcinile zilnice pana la limba romana pe care nu o vei mai auzi pentru cateva zile. Este o senzatie de eliberare ca si cum abia te-ai nascut si nu ai nici o problema care sa-ti apese pe umeri.

Am uitat sa mentionez ca in banii mentionati mai sus sunt incluse biletele de avion si cazare all inclusive. Asadar, singurii bani pe care ii putem cheltui extra sunt pentru mici cumparaturi ca suveniruri in momentul reintoarcerii in tara.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, Romania are o multime de locuri care merita vizitate si avem o tara atat de bogata din toate punctele de vedere pe care nu trebuie sa le ratezi, dar uneori merita si o evadare.

Tocmai datorita modului in care ne-am simtit in acea vacanta, ne-am decis sa facem o traditie din asta si anual, de Anul Nou, sa mergem intr-o vacanta intr-o alta tara.

Niciodata aceeasi tara, oricat de mult ne-ar place un loc anume de pe harta. La aceste preturi mai mult decat decente, ne-am decis sa calatorim de fiecare data intr-o alta locatie, sa intalnim o multime de oameni noi, sa vedem o multime de locuri noi si sa ne distram diferit de fiecare data.

Cred ca ideea aceasta de a calatori imi vine manusa, asta si datorita faptului ca, de fel, nu imi place sa stau intr-un loc, nu pot sta intr-un scaun de birou timp de opt ore pe zi, nu pot merge in acelasi loc de nenumarate ori. Sunt intr-o continua miscare, fara oprire.

Le-am povestit si prietenilor despre alegerea noastra si au foarte incantati. Au dorit sa mearga si ei, sa fim mai multe cupluri in acelasi loc, care ne cunoastem, si sa petrecem impreuna in noaptea dintre ani, dar aparent, noi am prins ultimele locuri disponibile, asa ca ei au avut de ales intre alta destinatie si de a sta acasa.

Anul viitor ne vom organiza mai din timp si vom rezerva cu totii de Anul Nou intr-un singur loc.

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.