Ce cadouri de Craciun am oferit in 2019?

Abia ce a trecut Craciunul si scriu acest articol cu dozajul corespunzator de lene si burta plina cu mancare si dulciuri. Sincer, imi doream sa reusesc sa scriu acest articol pe 24 sau 25 decembrie, dar se pare ca nu am reusit. Macar vointa a existat, va rog sa nu ma invinovatiti.

Ca in fiecare an, in perioada de dinainte a Craciunului ma stresez referitor la cadouri fiindca niciodata nu stiu ce ar trebui sa cumpar, fac alegerea care cred ca este cea mai buna si ma rog sa ii placa ceea ce i-am cumparat.

Aceeasi metoda am folosit-o in anii precedenti cat si in acest an, doar ca de data aceasta, am primit o recomandare.

Iubita mea este pasionata de bijuterii de argint, nu poarta aur. Asadar, am dorit sa merg cu un cadou la sigur de data aceasta asa ca am inceput sa caut bijuterii de argint in cutia de cadouri pentru Craciun.

O buna prietena mi-a spus ca daca am de gand sa cumpar bijuterii de argint pentru dama la preturi avantajoase, sa caut in magazinul online http://janette.ro. Ea de aici cumpara de fiecare data bijuteriile de argint care ii plac si este multumita atat de calitatea produselor care sunt certificate cat si de pretul de vanzare al acestora.

Ce bijuterii de argint am cumparat cadou pentru Craciunul din acest an?


Prima data am accesat ramura de inele de argint deoarece de-a lungul timpului, inelele din argint cu pietre sau alte materiale, purtau cu ele simboluri puternice si recunoscute, inelul lui Solomon ii conferea forte divine, gratie carora el reusise sa acumuleze cunoasterea legilor Universului. Inelele astrologice, purtate pana in zilele noastre in functie de fiecare zodie sunt considerate drept talismane ale norocului pentru cei care le poarta.

Frumusetea se descopera in micile detalii, orice femeie poate confirma asta! Prin intermediul fiecarei bijuterii purtate, femeile doresc sa transmita un mesaj, o idee, o expresie a ceea ce sunt și ceea ce le place, e unul din limbajele prin care comunica cu cei din jur. Fiecare femeie isi va alege cu grija inelele, asigurandu-se ca se potrivesc stilului si personalitatii sale.

Insa nu ma puteam opri doar la un inel de argint. Cadoul ar fi fost ''prea putin'' pentru ceea ce am acasa. Asadar, dintre toate accesoriile menite sa infrumuseteze aspectul feminin, colierul este piesa de rezistenta. Asortat la vestimentatia potrivita, acesta poate seta tonul intregii tinute. Cele mai efervescente piese cuceresc mai ales prin supradimensionare, elementele decorative, detaliile neconventionale si imprimeurile creative.

Ultimii, dar nu cei din urma, de pe lista, sunt cerceii din argint. Impreuna cu colierul si inelul alcatuiesc un cadou pentru Craciun ideal.

Alegerea potrivita a cerceilor incadreaza frumos chipul unei femei si ii poate schimba complet infatisarea. De aceea este esential sa stim pentru ce model optam in functie de tinuta vestimentara, de coafura, de eveniment. Cerceii din argint, reprezinta inca din Antichitate cele mai feminine accesorii, asadar este aproape imposibil sa vezi o femeie fara cercei!

Imi este greu sa va descriu bucuria din privirea ei in momentul in care a desfacut cadoul de Craciun. M-a asigurat ca sunt modelele care ii plac si ca nu se astepta sa ma pricep atat de bine la alegerea cadoului. Probabil se astepta la un alt cadou mai mic sau nesemnificativ sau nepotrivit de la mine. De fiecare data, nu stiu cum fac si cum reusesc, dar o surprind placut si lucrul asta ma bucura.

Poate de Craciunul viitor ii voi face cadou un inel mai special. Stiti voi la ce ma gandesc.

Voi ce cadouri ati facut iubitelor voastre de acest Craciun? Acum ca a trecut sarbatoarea, puteti divulga tot in sectiunea de comentarii.

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.