De unde iti cumperi accesorii pentru telefoane?

O data cu trecerea timpului domeniul telecomunicatiilor a evoluat foarte mult, mai ales telefoanele mobile, de la cele cu taste, polifonice, alb negru la smartphone-uri cu senzor de amprenta, fara tastatura, capabile sa redea 4K.

Primul meu telefon a fost un Siemens A50, telefon pe care mi l-am dorit doar pentru faptul ca ecranul era iluminat cu portocaliu. Acesta era capabil doar de efectuare de apeluri, trimitere de mesaje si cateva jocuri, precum Snake. O data cu acesta am invatat ce inseamna costul suplimentar la abonament si plata unei facturi ''grase''.

Imi amintesc ca pe vremea aceea (suna ca si cum as fi foarte batran), aveam incluse in abonament 50 minute in retea si 10 minute nationale, minute care imi ajungeau timp de treizeci de zile si asta pentru ca nu eram foarte multi care detineam un telefon mobil. Ca sa ne strangem la locul de joaca, ne dadeam ''bipuri''. In 30 minute eram cu totii stransi pe teren.

Dupa 8 luni, am spart primul meu telefon pe terenul de fotbal si acest lucru s-a datorat faptului ca nu detineam o husa de protectie. Atunci am invatat cat de importante sunt accesoriile pentru telefon, ele avand rolul de a proteja terminalul in caz de soc mecanic.

Pentru cei care nu cunosc, socul mecanic (accidentul provocat de utilizator) nu face parte din garantia produsului. Reparatia acestuia se va face contra cost si este destul de costisitoare. Pentru a evita plata costitisoare a unei defectiuni, iti poti achizitiona accesorii telefoane care nu depasesc pretul de 39 lei pentru o husa sau o folie, care este capabila sa apere telefonul in cazul unui soc mecanic.

In trecut, existau doar cateva modele de telefoane si doar cateva modele de accesorii. O data cu evolutia telefoanelor mobile si accesoriile au evoluat: folii de plastic, folii anti-shock, folii 3d, folii 4d, folii 5d, folii de sticla, huse de silicon, huse din piese, huse book etc. Continuand ideea de evolutie a terminalelor mobile, chiar si preturile au crescut, de la un milion (o suta de lei - bani actuali) pana la 1100 euro, in functie de performanta terminalului.

Pentru mine, mediul online reprezinta o sursa sigura de a face cumparaturi. Astfel, caut produse originale, care vin insotite de certificat de garantie si certificat care atesta calitatea produsului. Mai mult de atat, in cazuri nefericite, ma pot bucura de politica de retur care ma avantajeaza foarte mult pe mine ca si client.

Tu de unde iti cumperi accesoriile pentru telefon?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.