Parfumuri de barbati care le plac femeilor

In cei 24 de ani pe care ii am, consider ca m-am format ca o persoana statica, careia nu ii plac schimbarile si care, daca este nevoit, le accepta cu greu. Din fericire, exista totusi cateva exceptii de la aceasta regula. Va imaginati o lume in care nu am schimba nimic? Nici macar lenjeria intima? Yach! Gretos!

Trecand peste acest peisaj sumbru pe care vi l-am format, de-a lungul timpului am schimbat foarte multe parfumuri exotice pentru barbati si asta datorita faptului ca imi placeau cum miros toate si de fiecare data doream sa miros diferit.

Iubesc parfumurile si indiferent cat de multe as avea pe noptiera, tot sunt insuficiente. Statistic vorbind, 15% din salariul meu se redirectioneaza lunar pentru achizitia de parfumuri.

Toate aceste lucruri pe care vi le-am povestit mai devreme s-au intamplat pana acum...cateva luni si asta datorita a trei parfumuri ''vinovate'' pentru aceasta stare. Trei parfumuri care au reusit sa ma schimbe si sa imi doresc sa le folosesc, in permanenta, pe acestea. Sa va prezint vinovatii:

 



Acesta vine in cantitate de 100 ml, ceea ce inseamna ca va il folositi zilnic mai mult de 30 zile iar pretul este de doar 17.84 lei.

Link: https://www.importdirect.ro/adidas-parfum-barbati-in-cutie-100-ml-extreme-power

 



Un parfum intens, menit sa persiste pana la 24 ore. Cantitate: 100 ml. Pret: 17.84 lei.

Link: https://www.importdirect.ro/adidas-parfum-barbati-in-cutie-100-ml-intense-touch

 



Ultimul, dar nu cel din urma si preferatul meu este ''Adidas- Special Edition, South Africa, Pure Game''. Mirosul este unul fin si se imbina perfect cu pH-ul pielii mele, astfel incat mirosul persista si dupa o zi intreaga de lucru.

Cantitatea este de 100 ml iar pretul este neasteptat de mic, doar 17.84 lei.

Link: https://www.importdirect.ro/adidas-parfum-barbati-in-cutie-100-ml-special-edition-pure-game

 

De unde cumperi parfumuri?


Am incetat sa mai cumpar din targuri sau magazine de colt de strada fiindca, cu timpul, mi-am dovedit ca acelea nu erau originale, cu toate astea, preturile erau aceleasi sau mai mari si singura persoana tepuita eram eu.

Un parfum original intotdeauna se recunoaste dupa miros si persistenta acestuia. Daca nu va pricepeti, puteti cere un sfat unui cunoscator sau ceea ce este cel mai sigur este sa achizitionati dintr-un magazin unde aceste produse sunt certificate din punct de vedere al calitatii.

Tocmai din acest punct de vedere, iti recomand sa cumperi de pe importdirect.ro. Produsele iti sunt livrate acasa in maxim trei zile lucratoare, prin curier, poti plati ramburs sau online - cu card bancar iar produsele sunt aduse din import si pretul este unul sub nivelul pietei. In felul acesta eviti orice tentativa de a achizitiona un parfum fake, te vei bucura de un miros puternic care va persista mai mult timp si vei fi mai castigat/a din punct de vedere financiar.

Exceptand magazinul online, acestia detin doua magazine fizice in urmatoarele locatii: Miercurea Ciuc si Gheorgheni.

Acestia pot fi contactati prin email la adresa info@importdirect.ro, telefonic la numarul de mobil 0755087780 sau la numarul de fix 0366401133.

Daca ai comandat, pana in prezent de la ei sau dupa ce ai citit acest articol, te-ai decis sa iti comanzi urmatoarele produse de la ei, am rugamintea sa revii cu un feedback si impreuna sa formam o comunitate de oameni care sa se bucure de parfumuri de calitate.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.