Povestea canapelelor murdare

07:57:00


       Acest articol este scris din experienta profesionala, deci asteptati-va sa includa pareri proprii, fara sa incerc sa influentez, fiind doar concluzii trase de mine,
       De curand, sunt in cautare de chirie in Bucuresti fiindca intru in anul trei de facultate, fiind destul de dificil sa fac naveta si foarte costisitor. Toate bune si frumoase pana aici ca doar nu sunt singurul student care se muta in Bucuresti.
       De curand, am dat peste un anunt cu o chirie foarte convenabila in Bucuresti, mai era vorba si de un apartament, nu garsoniera. Am vazut doua poze, am vazut pretul, am sunat si am stabilit ora si ziua in care pot veni sa vad apartamentul.
       Am ajuns la locul cu pricina, omul imi deschide larg usa si pasesc inauntru. Cateva elemente erau inlocuite, adica nu existau paturi ci doar canapele, plus inca o canapea in plus intr-o camera.           Cosmarul nu se opreste aici. Nu stiu de unde adusese acele canapele sau unde le-a tinut fiindca, in camere, era foarte curat, dar canapelele erau atat de prafuite si pline cu mizerie. Mi-a spus ca daca doresc pat trebuie sa cumpar. D'apoi, inainte sa-mi doresc un pat, draga proprietarule, imi doresc sa-ti cureti canapelele din locuinta. Ai nevoie urgenta de servicii de curatare canapele ca sa poti prezenta apartamentul viitorilor clienti fiindca pe mine m-ai pierdut din pricina asta. Eu sunt genul de om care functionez pe principiul: "Prima impresie conteaza" iar daca nu esti in stare sa ma surprinzi din prima, nu mai incerca pentru ca o faci degeaba. L-am refuzat politicos, i-am spus cum sta treaba cu canapelele, ca nu e normal sa stea asa murdare intr-o locuinta care, ironic, este curata si l-am intrebat daca pot sa-i fac o recomandare. Mi-a raspuns afirmativ dand din cap si i-am dat numarul de telefon   al companiei Smart Detailing, care ofera servicii de curatare canapele la domiciliu.
       Acesta mi-a ascultat recomandarea fiindca, peste doar trei zile, am vazut anuntul pe internet actualizat cu poze reale, in care canapelele straluceau de curatenie in locuinta acestuia. Am reintrat pe anuntul respectiv dupa alte 48 de ore si am observat ca apartamentul este deja inchiriat. Concluzia?
1. Prima impresie conteaza intotdeauna!
2. O canapea curata lasa o impresie buna!

       Daca si tu ai avut vreo astfel de experienta, am sa te rog sa mi-o impartasesti printr-un comentariu sau mail. Hai sa vedem cata atentie ofera oamenii in ceea ce priveste curatenia canapelelor. Acestea fac parte din setul de mobilier din cadrul locuintei noastre, deci, consider ca nu le putem desconsidera ci ar trebui sa le oferim acelasi grad de atentie.

Un comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.